Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ویارئال از شکست تیمش برابر لیورپول می گوید. 

اونای امری در مورد شکست ویارئال برابر لیورپول صحبت کرده است.

طرفداری | به گزارش سایت یوفا، ویارئال در چارچوب دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2-0 مقابل لیورپول شکست خورد و با احتساب این نتیجه، کار سختی در دلا سرامیکا پیش رو دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اونای امری، سرمربی ویارئال در مصاحبه پس از بازی مطالب جالبی را عنوان کرد.

در نیمه نهایی باید با این رقیبان قدرتمند روبرو شوید که اغلب آنها مانند همین لیورپول، روی فرم هستند. می خواستیم برنده شویم، می خواستیم کنترل را در دست بگیریم  اما آنها اجازه این کار را به ما نداند. ما نمی توانستیم آنها را گام به گام تعقیب کنیم. تا جایی که می توانستیم در دفاع مقاومت کردیم تا در بازی دوم شانس صعود داشته باشیم. بازی در دلا سرامیکا (استادیوم خانگی ویارئال) متفاوت خواهد بود. آنجا، بیشتر از اینها قرار است لیورپول را بیازماییم.

 فراموش نکنید که حریف ما لیورپول است. آنها قوی هستند و بخت اصلی صعود به حساب می آیند. اما می دانیم که می توانیم با آنها رقابت کنیم و هفته آینده شانس خودمان را محک خواهیم زد. برای این بازی برنامه هایی داشتیم اما عملی نشد. می‌توانست بدتر از این هم باشد چون چند گل آنها مردود اعلام شد. اما می دانیم که بازی خانگی قرار است متفاوت باشد؛ همچنان به صعود باور داریم. 

اخبار داغ 

رکنا برگشت معاون حقوقی پرسپولیس: حضور سیلوا در استقلال غیرقانونی است درخشش وریا غفوری معادلات ترکیب استقلال را به هم می زند؟ کریم بنزما 4 تا گل تا تبدیل شدن به دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید دامن زدن دنی آلوز به شایعات پیوستن پائولو دیبالا به بارسلونا / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۸۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا در امارات و در اسلحه اپه مردان، امروز شنبه محمد اسماعیلی در گروه دوم مقدماتی به مصاف حریفان خود رفت.

او در مرحله گروهی و در جدول B در رقابت با حریفان خود صاحب ۳ برد شد و نتیجه دو دیدار را واگذار کرد اما موفق به صعود به جدول ۱۶ نفره شد. اسماعیلی در این مرحله به مصاف «عبدالعزیز الشاطی» از کویت رفت و با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ صاحب برتری شد.

او در این مرحله با «رانگ لی» از چین تایپه رقابت کرد و موفق به شکست ۱۵ بر ۱۲ او شد.

اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی و برای صعود به فینال مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا به مصاف «هانگ وی هو» از هنگ کنگ رفت. اسماعیلی در رقابت نزدیک با این شمشیرباز و تنها با یک اختلاف امتیاز و نتیجه ۱۵ به ۱۴ شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.

در رده بندی نهایی 24 شمشیرباز شرکت کننده در مسابقات اسلحه اپه مردان مسابقات شمشیرباز انتخابی زون آسیا، اسماعیلی در رده سوم مشترک قرار گرفت. 

کد خبر 6089892

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • صعود سپاهان به یک‌چهارم بعد از سه سال
  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • ساعت پخش بازی وستهم و لیورپول امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳