Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین گفت: در اجرای سند تحول حکمرانی محلی از سوی دولت آمادگی داریم این طرح به صورت پایلوت در قزوین اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه شورای اداری استان قزوین با حضور رئیس جمهور چهارشنبه شب در محل سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین برگزار شد.

محمد مهدی اعلایی در این جلسه اظهارداشت: یکی از مشکلات اساسی استان قزوین کمبود آب است که مطالعه آب الموت رود آغاز شده و کارها در مسیر اجرایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: از وزیر نیرو درخواست می کنیم برای انتقال آب شاهرود به استان و تامین نیازهای آبی به ما کمک کنند زیرا با این طرح می توانیم نیازهای آبی سه استان تهران، گیلان و قزوین را برطرف کنیم.

زیرساخت های بهداشتی استان ضعیف است

استاندار قزوین بیان کرد: متاسفانه زیرساخت های بهداشتی استان بشدت ضعیف است و علیرغم موقعیت جغرافیایی ترانزیتی و تردد روزانه تا یک میلیون خودرو از راههای استان و افزایش سوانح جاده ای هنوز کمبودهای زیادی در بخش بهداشت و درمان داریم که مرتفع نشده است.

اعلایی بیان کرد: آمادگی داریم زیرساخت های سرمایه گذاری بخش خصوصی برای احداث بیمارستان را مهیا کنیم تا این کمبودها جبران شود.

بازنگری در بودجه قزوین ضروری است

وی اظهارداشت: آمارها نشان می دهد نظام بودجه ای ما مناسب نیست و اعتبارات با ظرفیت ها همخوانی ندارد لذا درخواست بازنگری در آن را داریم زیرا بسیاری از هزینه های ما مورد استفاده عموم مردم غیر استان هم می شود و نیازمند اعتبارات بیشتری هستیم.

استاندار قزوین یادآورشد: دولت در ابتدای استقرار خود یک برنامه کلان را ارائه کرده که حکمرانی محلی پیاده خواهد شد و ما با ظرفیت های فراوانی که در استان داریم آماده ایم قزوین پایلوت« اجرای سند تحول حکمرانی محلی» کشور شود.

در جلسه شورای اداری استان قزوین، مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور، محرابی وزیر نیرو، وحیدی وزیر کشور، عین اللهی وزیر بهداشت و درمان، عبدالمالکی وزیر کار، آیت الله عابدینی امام جمعه، عباسپور، سیاهکلی، رحمانی و محمد بیگی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران  دستگاه های اجرایی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری قزوین محمد مهدی اعلایی حکمرانی محلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۸۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

شورای‌عالی انقلاب فرهنگی نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مصوب کرد.

به گزارش مهر، جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه دکتر کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خطر شورش‌های درون حزبی بیخ گوش نخست وزیر انگلیس
  • زارع‌ پور: آماده‌ اجرایی کردن پروژه‌هایی در حوزه های ارتباطات و اطلاعات در این کشور آفریقایی هستیم
  • نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛ تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • قزوین پایلوت ملی صدور «نسخه اجتماعی» شد
  • تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • ایستگاه‌های شارژ موتورهای برقی در ۲ نقطه شهر اصفهان به‌صورت پایلوت نصب می‌شود
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی