Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- تعطیلی دو سالانه دانشگاه‌ها بر اثر کرونا باعث تعطیلی ده‌ها خوابگاه دانشجویی خصوصی و خودگردان در استان خراسان شده و مشکلات زیادی را برای دانشجویان ایجاد کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ تعطیلی دو سالانه دانشگاه‌ها بر اثر کرونا باعث تعطیلی ده‌ها خوابگاه دانشجویی خصوصی و خودگردان در استان خراسان شده و مشکلات زیادی را برای دانشجویان ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اکبر یحیی آبادی معاون آموزشی دانشگاه بجنورد در این باره اظهار داشت: کلاس‌های حضوری دانشگاه خراسان شمالی پس از دو سال وقفه از 15 فروردین 1401 بازگشایی شد. بیش از 17000 دانشجو در دانشگاه های استان تحصیل می‌کنند.

وی افزود: ظرفیت دانشگاه دولتی بجنورد به طور 50 درصد در اختیار آموزش حضوری دانشجویان است و 2700 دانشجو از کلاس‌های حضور دانشگاه استفاده می‌کنند. ساعات درسی حضوری دانشگاه بجنورد در 5 هفته برگزار می‌شود و 6 هفته آموزش مجازی و غیر حضوری در دانشگاه خواهیم داشت. استقبال دانشجویان از نخستین روز آموزش حضور بسیار خوب و غیرقابل پیش بینی ما بود.

رئیسی: دانشگاه اتاق فکر دولت است/ دانشگاهیان برای مسائل مهم کشور راهکار ارائه دهندتداوم تغییرات در بدنه دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه/ مسئولان جدید بیمارستان‌ها منصوب شدندساخت پردیس مشترک فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری و دانشگاه هرمزگان آغاز شد

دکتر علی قربانی معاون فرهنگی دانشگاه بجنورد با اشاره مشکلات خوابگاهی در دانشگاه‌های استان اظهار داشت: مشکل خوابگاه‌های دانشجویی با توجه به تعطیلی دو ساله کرونایی در استان پابرجاست و متاسفانه دانشجویان غیر بومی با مشکل خوابگاهی مواجه هستند.

وی افزود: احیای ظرفیت‌های تعطیل شده رفاهی دانشگاه‌ها مثل خوابگاه‌های غیر دولتی در سطح شهر کار بسیار سختی است. 10 خوابگاه غیردولتی در بجنورد تعطیل شده است.

معاون دانشگاه بجنورد تصریح کرد: هیچ واحد مسکونی به دلیل امکان شیوع دوباره کرونا و پیک‌های جدید حاضر به اجاره دادن مکان نیستند. 50 درصد دانشجویان دانشگاه بجنورد و حدود 90 درصد دانشجویان سایر دانشگاه های استان فاقد خوابگاه هستند. باید مسئولان استانی یک مجتمع خوابگاهی را از محل مجتمع‌های انبوه سازی شده برای حل این مشکل در نظر بگیرند تا در سال تحصیلی آینده با مشکل خوابگاه دانشجویی مواجه نباشیم.

 

انتهای پیام/311/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه بجنورد دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۸۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که مدت هفت سال تحت تعقیب پلیس بین‌الملل بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید مطهری زاده اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی است، به مدت هفت سال متواری شده بود و به همین دلیل از سوی پلیس بین‌الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

مطهری گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 749220

دیگر خبرها

  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • ادامه اعتراضات دانشجویی آمریکا؛ بازداشت گسترده در کارولینای شمالی
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت