Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:57:44 GMT

مسیر راهپیمایی روز قدس در شهرهای استان کرمانشاه مشخص شد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۸۴۵۲

مسیر راهپیمایی روز قدس در شهرهای استان کرمانشاه مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با فرا رسیدن روز جهانی قدس و با بهبود شرایط کرونایی در استان کرمانشاه راهپیمایی روز قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف در سراسر استان برگزار می‌شود.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر کرمانشاه از ساعت یازده صبح جمعه ۹ اردیبهشت ماه از مقابل مسجد آیت الله بروجردی به سمت مسجد جامع برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم در گیلانغرب از ساعت ۹ صبح از میدان ۲۲ بهمن به سمت میدان توحید (جنب مسجد جامع) برگزار می‌شود.

همچنین راهپیمایی روز قدس از ساعت ۱۰ صبح در شهرستان روانسر از مقابل ساختمان بانک ملت به سمت فرمانداری، جوانرود از میدان مولوی به میدان فلسطین و خیابان ۲۲ بهمن به سمت میدان بسیج، سرپل ذهاب از میدان حضرت امام خمینی (ره) به سمت حرم مطهر احمدبن اسحاق (ع)، صحنه ابتدای خیابان مولوی به سمت میدان مولوی، پاوه از ساعت ۱۰:۳۰ میدان شهدا به سمت مسجد جامع برگزار می‌شود.

در هرسین راهپیمایی روز قدس از ساعت یازده صبح از میدان آزادی به سمت مسجد آیت الله حجتی، کنگاور میدان حضرت امام خمینی (ره) به سمت میدان آیت الله عراقی و بلوار انقلاب میدان شهید سلیمانی به سمت جایگاه نماز جمعه، ثلاث باباجانی از مقابل ناحیه مقاومت بسیج به سمت مسجد جامع جدید، دالاهو از میدان حضرت امام خمینی (ره) به سمت مسجد المهدی (ع) انجام می‌شود.

راهپیمایی روز قدس در اسلام آبادغرب از مقابل سپاه پاسداران به سمت مسجد جامع و در سنقر و کلیایی از میدان سپاه پاسداران به سمت مسجد حضرت جوادالائمه (ع) از ساعت ۱۲ ظهر برگزار می‌شود.

کد خبر 5477181

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه راهپیمایی روز قدس روز قدس فلسطین اسرائیل بوشهر ماه رمضان 1401 راهپیمایی روز قدس کرمانشاه شب قدر ویروس کرونا آمار کرونا بارش باران قزوین خراسان رضوی گرگان شب احیا روز قدس راهپیمایی روز قدس سمت مسجد جامع برگزار می شود سمت میدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۸۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد

مظفر آئینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) ۷۵ مراسم در سطح شهرهای استان کردستان برگزار شد.

وی افزود: مراسم عزاداری در شهر و روستاهای کردستان با حضور مردم و مسؤولان همراه بود.

رئیس شورای هیأت‌های مذهبی کردستان اضافه کرد: آئین دسته‌روی عزاداری نیز در شهرهای قروه، بیجار، سریش‌آباد، حسن‌آباد یاسوکند و توپ‌آغاج برگزار شد.

آئینی عنوان کرد: ۱۴ هیأت مذهبی در شهرستان قروه آئین دسته روی عزاداری امروز را برگزار کردند.

وی اضافه کرد: همچنین در سطح استان ۳۰ ایستگاه صلواتی به منظور پذیرایی از عزاداران در سطح شهرهای استان برپا شد.

کد خبر 6096489

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • تسریع در آزادسازی میدان جلوخان در ۱۴۰۳/ گره ۱۳ ساله میدان امام علی (ع) را باز می‌کنیم
  • ۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • راهپیمایی میلیونی یمنی‌ها در همبستگی با ملت فلسطین در نوار غزه
  • برگزاری مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق(ع) در گلستان
  • در سوگ امام جعفر صادق (ع) فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • در سوگ صادق آل محمد فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود