Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@05:09:28 GMT

هشدار پلیس فتا به کاربران در خصوص خرید هدیه هفته معلم

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۸۸۰۲

رییس پلیس فتا استان البرز با اشاره به ترفندهای مختلف کلاهبرداران اینترنتی ، درخصوص خرید اینترنتی هدیه گرامیداشت هفته معلم به کاربران هشدار داد.

 رسول جلیلیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به درپیش بودن آیین گرامیداشت هفته گرامیداشت مقام معلم ،کلاهبرداران از این فرصت سوءاستفاده و اقدام به برپایی سایت های فروشگاهی می کنند که پس از دریافت پول کالایی به خریدار ارائه نمی شود و یا کالای با کیفیتی بسیار پایین تر از کالای درخواستی به کاربر تحویل داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خاطرنشان کرد: یکی از شگردهای مجرمان سایبری برای کلاهبرداری از مردم ، انتشار آگهی‌های جعلی به عنوان فروش محصولات ارزان قیمت در سایت های واسط فروشگاهی است.

رییس پلیس فتا البرز افزود: کاربران فریب وعده‌های پوچ و تبلیغات اغواکننده کلاهبرداران را نخورده و قبل از رویت و اطمینان از اصالت و مدارک کالا اقدام به پرداخت بیعانه نکنند.

وی به کاربران صفحات اجتماعی توصیه کرد که فعالیت در شبکه‌های اجتماعی بسیار حساس است و کاربران برای حفظ حریم خصوصی از هرگونه اطلاعات فردی خودداری کنند.

جلیلیان گفت: دانش آموزان و خانواده ها در صورت خرید اینترنتی به این مناسبت ، به اصالت سایت فروشگاهی و داشتن نماد اعتماد الکترونیک توجه داشته باشند.

رییس پلیس فتا البرز گفت: کاربران در صورت که شکایتی از کسب و کارهای اینترنتی دارای پروانه داشته باشند می توانند از مبادی ذیربط پیگیری نمایند.

وی، سایت پلیس فتا را مرجع کامل آخرین اطلاعات و تهدیدات سایبری معرفی کرد و از خانواد ها و عموم مردم خواست که برای پیشگیری و مقابله با هرگونه جرایم سایبری به مطالعه توصیه های این سایت بپردازند.

وی تاکید کرد: کاربران در صورت اطلاع از این‌گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا اعلام کنند.



منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۸۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir

سامانه بلیت فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان به نشانی footballeticket.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و سپاهان در سامانه فوتبال‌تیکت مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار پرسپولیس و سپاهان سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی فوتبال‌تیکت دریافت کنند.

سامانه خرید بلیط پرسپولیس و سپاهان

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار پرسپولیس و سپاهان را دارند، می‌توانند از طریق سامانه footballeticket.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 748955

دیگر خبرها

  • روایت رییس پژوهشگاه رویان از پیام رهبری در خصوص ساخت انسان کامل
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • حواله علی پی
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود