Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-04@12:25:29 GMT

تصاویر | گالری گردی در روزهای پایانی هفته

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۸۸۰۸

تصاویر | گالری گردی در روزهای پایانی هفته

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا،  «اعلانآرت» نام نمایشگاه گروهی گرافیک است که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی مانند مرتضی ممیز، بهزاد حاتم، قباد شیوا، فرشید مثقالی و صادق بریرانی اختصاص دارد. این نمایشگاه که در گالری هدایت به نشانی تهران، خیابان استاد نجات‌الهی، کوچه ششم، پلاک۱۵ درحال برگزاری است، تا تاریخ ۱۴ اردیبهشت ماه ادامه دارد و همه روزه به جز روزهای سه‌شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

پایان نامیرا

نمایشگاه انفرادی «پایان نامیرا» که به نمایش آثار روزبه نعمتی‌شریف اختصاص دارد، در گالری سو به نشانی تهران، خیابان ویلا، خیابان سمیه، خیابان پورموسی، شماره ۳۰ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۹۴۶۴۵۱
 

گوشه

«گوشه» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار ساحل یحیایی اختصاص دارد و در گالری شیث به نشانی تهران، چهارراه ولیعصر ، ضلع جنوبی پارک دانشجو، کوچه شیرزاد شرقی، پلاک ۱۰، نگارخانه شیث درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۴ اردیبهشت ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ الی ۱۸ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۶۶۷۰۷۶۸۱

نامحدود

نمایشگاه انفرادی نقاشی «نامحدود» که به نمایش آثار صبا صفا اختصاص دارد، در گالری ثالث به نشانی تهران، کریم خان زند بین ایرانشهر و ماهشهر شماره ١٤٨ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ٨٨٣٢٥٣٧٦
 

آثار آرمین ابراهیمی

«آثار آرمین ابراهیمی» نام نمایشگاه انفرادی نقاشی است که به نمایش آثار آرمین ابراهیمی اختصاص دارد، در گالری «اُ» به نشانی تهران، خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸، طبقه ی دوم درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۲۴۸۲۸

گیج است سرم

نمایشگاه انفرادی «گیج است سرم» که به نمایش آثار علی گنجوی اختصاص دارد، در گالری «اُ» به نشانی تهران، خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸، طبقه اول درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۲۴۸۲۸

مار و انار

«مار و انار» نام نمایشگاه انفرادی نقاشی است که به نمایش آثار شکوفه کریمی اختصاص دارد و در گالری شیدایی به نشانی تهران، میدان هفتم تیر، میدان بهار شیراز، روبروی موزه عکسخانه شهر، پلاک ۱۴۹، واحد۱ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۸۱۵۵۳۹
 

منتخ

ب ۵

نمایشگاه گروهی «منتخب ۵» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی مانند علیرضا آستانه، فریدون آو، محمد بزرگی و عذرا عقیقی بخشایشی اختصاص دارد، در نگارخانه نگر به نشانی تهران، زیر پل کریمخان، بعد از تقاطع ایرانشهر، پلاک ۱۵۴، زنگ دوم، طبقه اول درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۱۵۰۶۱
 

بیگانه ۲

«بیگانه ۲» نام نمایشگاه انفرادی نقاشی است که به نمایش آثار زهرا سلطانی‌نژاد اختصاص دارد و در گالری ویستا به نشانی تهران، خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم، پلاک ۱۱ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۵۱۳۹۳۴
 

ماده‌ی مرده

نمایشگاه انفرادی نقاشی «ماده‌ی مرده» که به نمایش آثار پریناز گودرزیان اختصاص دارد، در پروژه‌های ۰۹۸۲۱ به نشانی تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان خردمند، کوچه ۱۸، پلاک ۲۵ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۸۳۱۳۸۳
 

یاد داشت

«یاد داشت» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار عاطفه محرری اختصاص دارد و در گالری «پروژه‌های ۰۰۹۸۲۱ » طبقه دوم به نشانی تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان خردمند، کوچه ۱۸، پلاک ۲۵ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۸۳۱۳۸۳
 

وهم رنگ

نمایشگاه انفرادی نقاشی «وهم رنگ» که به نمایش آثار شیدا قلی‌پور اختصاص دارد، در گالری نگاه به نشانی تهران، خیابان مطهری، خیابان جم (فجر)،خیابان غفاری،شماره ۶۴ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۴۹۳۱۴۱
 

دیگران

«دیگران» نام نمایشگاه انفرادی نقاشی است که به نمایش آثار فاطیما فرجی اختصاص دارد و در گالری اینجا به نشانی تهران، ﺧﯾﺎﺑﺎن کریمخان‌زند، خیابان میرزای‌شیرازی، شماره ۹۵ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۴ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۸۱۵۱۴۴
 

به رنگ بهار

نمایشگاه انفرادی نقاشی خط «به رنگ بهار» که به نمایش آثار علی اشرفی اختصاص دارد، روز دوشنبه - ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۸ در نگارخانه گلستان به نشانی میدان هلال احمر، خیابان گلستان افتتاح خواهد شد. این نمایشگاه که به مدت یک هفته ادامه دارد، از ساعت ۱۰ الی ۱۷ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۷۷۸۱۳۸۰۲
 

برآستین وصال

«برآستین وصال» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار محمد انشایی اختصاص دارد و روز جمعه ساعت ۱۷ در گالری صبا فرهنگستان هنر به نشانی آدرس خیابان ولیعصر ، خیابان طالقانی، خیابان شهید برادران مظفر، شماره ۱۲۵  افتتاح خواهد شد. این نمایشگاه همچنین تا تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 672937 برچسب‌ها هنرهای تجسمی هنر نقاشی - نقاشان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هنرهای تجسمی هنر نقاشی نقاشان نمایشگاه که تا تاریخ اردیبهشت ماه ادامه شماره تلفن هماهنگی درحال برگزاری نشانی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۸۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جاور صفاری در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام تعطیلات شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم «رشت - قزوین» و «آستارا - اردبیل» و بالعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای ۱۳ و ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ در محور قدیم «رشت - قزوین» ممنوع می‌باشد.

رئیس پلیس راه استان گیلان تصریح کرد: همچنین در محور «آستارا - اردبیل» و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای ۱۳ و ۱۵ اردیبهشت ماه ممنوع است.

کد خبر 6094488

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه نقاشی در حمام تاریخی شیخ سلماس
  • برپایی نمایشگاه تذهیب «نقش و نگار» در برج آزادی
  • با عشق به ایران در ارمنستان (+عکس)
  • تأییدیه سازمان سینمایی؛ شرط پخش فیلم خارجی از پلتفرم‌ها
  • آثار سینمایی خارجی پلتفرم‌ها تحت نظارت سازمان سینمایی قرار گرفت
  • عرضه فیلم‌های خارجی پلتفرم‌ها زیر نظر سازمان سینمایی رفت
  • دستور خزاعی برای فیلم‌های خارجی عرضه شده در پلتفرم‌ها
  • اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «افکار» در نقش جهان
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در البرز در روزهای پایانی هفته