Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@02:10:48 GMT

جمع آوری معتادان متجاهر در کرج

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۸۹۰۶

جمع آوری معتادان متجاهر در کرج

سرهنگ علی سلیم پور گفت: در پاسخ به مطالبات شهروندان برای پاکسازی شهر از حضور معتادان متجاهر و به منظور ارتقاء احساس امنیت اجتماعی در بین شهروندان، دومین مرحله طرح جامع جمع آوری معتاد متجاهر پس از انجام تحقیقات میدانی و اقدامات اطلاعاتی با استفاده از ماموران یگان امداد و کلانتری ها، در نقاط آلوده شهرستان کرج به مرحله اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : در این طرح که به مدت ۲۴ ساعت به اجرا درآمد، در مجموع ۲۴۵ معتاد متجاهر جمع آوری و ضمن کشف مقادیری انواع مواد مخدر، این افراد برای گذران دوره درمان به کمپ‌های ماده ۱۵ و ۱۶ منتقل شدند.

سرهنگ سلیم پور گفت: پلیس از اجرای این طرح‌ها بازخورد مثبتی دریافت کرده و نتیجه آن را شهروندان با کاهش حضور معتادان متجاهر در معابر لمس می‌کنند.
به گفته رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز  شهروندان می‌توانند در شناسایی و معرفی مناطق آلوده، پلیس را یاری کنند و در صورت مشاهده موارد مجرمانه بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل نمایند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معتادان متجاهر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۸۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی شهروندان آزادشهر و گالیکش از پلیس برای اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان طرح نور پیرامون عفاف و حجاب و برخورد قانوني با ناهنجاري هاي اجتماعي از ۲۵ فروردين ماه همزمان با سراسر کشور در گلستان نیز اجرا و مورد استقبال گسترده مردم متدين، شهيد پرور و ولايي استان قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 



 

دیگر خبرها

  • قدردانی شهروندان آزادشهر و گالیکش از پلیس برای اجرای طرح نور
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود