Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@05:34:14 GMT

قتل مرموز استاد دانشگاه در گلستان

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۹۰۷۲

قتل مرموز استاد دانشگاه در گلستان

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ مجتبی مروتی، رئیس پلیس آگاهی گلستان در تشریح این خبر گفت: پس از این شکایت تحقیقات برای یافتن مرد جوان آغاز شد، اما حدود ساعت ۱۱ صبح بود که خبر رسید جسدی داخل یک خودرو در زمین‌های کشاورزی روستای کلاه جان قاجار گرگان پیدا شده است. با اعلام این خبر بلافاصله تیم جنایی راهی محل شده و در نخستین تحقیقات مشخص شد جسد متعلق به همان استاد دانشگاه است که با ضربه‌های چاقو داخل خودرواش به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی گلستان با بیان اینکه مقتول اهل یزد بوده، اما به عنوان هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، در شهر گرگان زندگی و مشغول کار بوده افزود: این فرد با سلاح سرد به قتل رسیده که پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی تلاش برای شناسایی عاملان این جنایت و انگیزه آن‌ها ادامه دارد.

 

منبع: روزنامه ایران

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قتل استان گلستان استاد دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۹۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد دانشگاه  

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، شبکه های خبری تلویزیونی آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی اعلام کردند دست کم دو استاد، از جمله کارولین فولین، استاد اقتصاد و نوئل مک آفی، رئیس بخش فلسفه دانشگاه اموری در شهر آتلانتای ایالت جورجیا توسط پلیس آتلانتا بلزداشت شدند.

سی ان ان ویدئویی از بازداشت استاد دانشگاه زن فیلمبرداری کرده است. این دو استاد دانشگاه در طول تعامل خود با پلیس به بازداشت های خشونت‌آمیز و استفاده از زور توسط پلیس علیه دانشجویان اعتراض کرده بودند.

شورای روابط اسلامی- آمریکایی در جورجیا روز پنجشنبه «استفاده از زور و دستگیری» توسط پلیس علیه معترضان در دانشگاه اموری در آتلانتا را محکوم کرد.

معترضان در محوطه دانشگاه اموری پس از تحصن در محوطه چهارگانه دانشگاه صبح پنجشنبه دستگیر شدند.

ویدئویی از صحنه بازداشت دانشجویان نشان می‌دهد که افسران پلیس با معترضان روی زمین درگیر می‌شوند و به زور مردم را در دستبندهای زیپ‌دار قرار می‌دهند.

به گزارش سی ان ان، افسران پلیس از اسپری فلفل برای کمک به پاکسازی منطقه از تظاهرکنندگان استفاده کردند.

آنها همچنین از اسپری فلفل علیه جمعیتی که در اطراف معترضان بازداشت شده توسط پلیس استفاده کردند.

استفاده از خشونت و ابزارهای پلیسی برای مقابله و سرکوب تجمعات و اعتراضات آرام و روز افزون دانشجویان و جوانان آمریکایی و ورود پلیس به محیط دانشگاهی، مخالف ادعاهای آن کشور در باره اصل آزادی بیان و آزادی تجمعات بوده و محیط و مراکز علمی را امنیتی می سازد.

اینگونه سرکوبهای خشونت آمیز در امتداد سیاست حمایت علنی از کشتارها و جنایات جنگی اسرائیل به شمار می رود و موجب تشویق آن رژیم به ادامه تنش آفرینی، جنگ افروزی و نسل کشی خواهد شد.

این تجمعات اعتراضی همچنین نشانه خشم و نگرانی فزاینده وجدان‌های بیدار در آمریکا، از جمله جامعه مسلمانان آن کشور، و نیز نگرانی های روزافزون جامعه جهانی نسبت به استمرار و تقویت حمایت مالی، سیاسی و تسلیحاتی و گسترده دولت و کنگره آمریکا از جنایات جنگی و نسل کشی در فلسطین و نادیده گرفتن حقوق بشر و بین الملل است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاه پادگان نیست
  • بازداشت خشونت آمیز استاد دانشگاه اموری آمریکا
  • دستگیری استاد فلسفه دانشگاه کلمبیا نماد سیاست سرکوب سیستماتیک در غرب است
  • لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا | ویدئو
  • بازداشت یک استاد دانشگاه دیگر در آمریکا در پی حمایت از غزه
  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد دانشگاه  
  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد دانشگاه
  • کمبود‌های دارویی و مشکلات بیماران
  • ۱۷ برابر شدن قرار داد‌های دانشگاه شاهد با صنعت
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد