Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@00:25:38 GMT

قیاسی: وظیفه اصلی ما نجات جان انسان‌هاست

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۹۰۸۲

قیاسی: وظیفه اصلی ما نجات جان انسان‌هاست

نایب رییس بانوان فدراسیون نجات غریق و غواصی با بیان اینکه با حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، امید به اعزام و مدال‌آوری دوچندان شده است گفت: با این حال ماهیت و وظیفه اصلی این فدراسیون، نجات جان انسان‌هاست.

شادی قیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایران اکونومیست با ارائه این توضیح که مسابقات رشته نجات غریق و غواصی در دو بخش استخری و ساحلی برگزار می‌شود، اظهار داشت: مسابقات جهانی نجات غریق به میزبانی ایتالیا اواخر شهریور تا اوایل مهرماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رییس بانوان فدراسیون نجات غریق و غواصی، خاطرنشان کرد: چهار مرحله اردو پیش بینی شده که نخستین مرحله آن اسفندماه سال گذشته در شهر بوشهر و با حضور ۹ ورزشکار برگزار شد. ۶ نفر از آنها برای اردوی دوم که قرار است اردیبهشت ماه به میزبانی بندرعباس برگزار شود، انتخاب شده‌اند.

قیاسی با اشاره به اینکه امسال کامل‌ترین تیم برای مسابقات ساحلی اعزام می‌شود، تصریح کرد: با حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک علاوه بر افزایش تعداد شرکت کننده‌ها، امید به اعزام و مدال آوری دوچندان شده است. خوشبختانه در وضعیت خوبی قرار داریم و تمام تلاش خود را برای مدال آوری در مسابقات جهانی بکار خواهیم بست، اگرچه صرف حضور در مسابقات و رقابت با کشورهای قدرتمند هم برای فدراسیون و وزارت ورزش از اهمیت بالایی برخوردار است.

نایب رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی تاکید کرد: با حمایت‌های صورت گرفته، فدراسیون گام‌های بهتری برداشته است. ضمن اینکه ماهیت و وظیفه اصلی فدراسیون نجات غریق، نجات جان انسان‌ها و آموزش است که تلاش کردیم با وجود کرونا، کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی تعطیل نشود. بر همین اساس دوره‌های مدرسی نجات غریق، داوری، مربیگری و همسان‌سازی مدرسان آب درمانی را به صورت جامع برگزار کردیم. همچنین برگزارکننده بیش از ۱۵ کارگاه در بخش همگانی و آب درمانی بودیم. ضمن اینکه تدوین سرفصل‌های آموزشی جهت برپایی دوره‌های ارتقای مدرسی درجه ۳ آب درمانی را هم دنبال می‌کنیم.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فدراسیون نجات غریق ، ایتالیا ، کمیته ملی المپیک

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فدراسیون نجات غریق ایتالیا کمیته ملی المپیک فدراسیون نجات غریق نجات غریق و غواصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۹۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد

توافقات نهایی برای میزبانی یزدی‌ها در رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ در جلسه رئیس فدراسیون والیبال با استاندار یزد انجام شد.

به گزارش تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه وحید مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس تقوی در جلسه‌ای با فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • غریق‌نجاتی که به سمت شما پرواز می‌کند
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • کتاب «تعالیم اسلام» به قلم علامه طباطبایی به چاپ یازدهم رسید
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • فعال کردن گشت پیشگیری از غرق شدگی در استان ایلام
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم