Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: روز قدس نماد آزادی خواهی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و لبیک گویان به فریاد همیشه خروشان امام خمینی (ره) برای آزادی بیت‌المقدس، ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده خواهان عالم بکشند. خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در آستانه روز جهانی قدس، بیان کرد: روز قدس نماد آزادی خواهی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و لبیک گویان به فریاد همیشه خروشان امام خمینی(ره) برای آزادی بیت‌المقدس، ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده خواهان عالم بکشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه امام خمینی (ره) بر روز قدس، به عنوان روز حیات اسلام تأکید داشتند، افزود: روز قدس، نماد اعلام انزجار نسبت به اقدامات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی است و نشانگر اهمیت غیر قابل انکار مسئله آزادی فلسطینیان از یوغ غده سرطانی صهیونیسم کودک کش، غاصب و بیانگر این نکته مهم است که آزادی قدس شریف نه تنها هیچ وقت از خاطر مسلمانان فراموش نخواهد شد بلکه روز به روز آرمان فلسطین و فریاد مظلومیت مستضعفین، از دل ملت‌هایی شنیده می‌شود که سال‌ها تحت سیطره یک مشت مستبد خودباخته هستند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: کارکنان شریف دادگستری کل استان زنجان درآخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس با بیعت مجدد خویش با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) با افتخار اعلام آمادگی می‌کنند، ضمن حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، پیام روز قدس را به گوش جهانیان برسانند و همواره در راستای منویات مقام معظم رهبری (مد ظلله العالی) و پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.   بیشتر بخوانید: رئیس مرکز مالکیت معنوی و فکری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور: حمایت از تولیدات داخلی و دانش‌بنیان در دستور کار قرار دارد

انتهای پیام/

برچسب ها: قوه قضاییه زنجان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قوه قضاییه زنجان رئیس کل دادگستری استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۹۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی قربانی جنایت رژیم صهیونیستی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در حساب کاربری خود در شبکه ایکس، نوشت: ‏در ‎روز جهانی آزادی مطبوعات، یاد خبرنگاران شجاع و پرافتخار فلسطینی که جان خود را در مسیر انعکاس واقعیت‌ها و تاباندن نور به صحنه‌های تاریک جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در نوار ‎غزه فدا کردند، گرامی می‌داریم.

وی افزود: تنها طی هفت ماه و در سکوت کر کننده کشورهای غربی مدعی آزادی مطبوعات و بی‌تفاوتی سازمانها و نهادهای بین‌المللی، بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی راوی حقیقت، قربانی جنایت بی‌سابقه رژیم صهیونیستی علیه رسانه‌ها و آزادی بیان شدند.

سخنگوی وزارت خارجه اظهار کرد: مدعیان دروغین آزادی بیان و گردش آزاد اطلاعات، نه تنها در مقابل کشتار این همه خبرنگار طی هفت ماه سکوت کرده‌اند، بلکه حمایت از قاتلان آنان را با تمام توان ادامه می‌دهند!

کد خبر 6095842

دیگر خبرها

  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • دانشجویان نشان دادند که نسبت به آنچه در جهان می گذرد، بی‌تفاوت نیستند
  • پیام پادشاه مراکش به رژیم صهیونیستی و جهان درباره وضعیت فلسطین
  • هشدارها نسبت به فاجعه پزشکی بی‌سابقه در غزه
  • اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات رژیم صهیونیستی با پاسخ وحشیانه پلیس و ارتش آمریکا مواجه شد
  • هشدار سازمان ملل نسبت به خطر حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • استقبال حماس از تصمیم پیوستن ترکیه به پرونده نسل‌کشی علیه رژیم صهیونیستی
  • در روز جهانی آزادی مطبوعات یاد خبرنگاران شجاع فلسطینی را گرامی می‌داریم
  • بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی قربانی جنایت رژیم صهیونیستی شدند
  • معاون رئیسی: افکار عمومی غربی به این جمع‌بندی رسیدند که آمریکا نماد ظلم و ستم است