Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری خبرآنلاین مدعی نگرانی برای غرق شدن کشور شد!

سردبیر این خبرگزاری وابسته به برخی مدیران دولت سابق، به نقل از سردبیر خود نوشت: «جناب رئیسی، بسیاری از هم‌نسلان من نه از بحبوحه انقلاب‌ ترسیدند، نه از حوادث ‌تروریستی اول انقلاب، نه جنگ تحمیلی، نه حوادث ۷۸، ۸۸، ۹۸ و... اما بعد از رئیس‌جمهور شدن شما در انتخابات ۱۴۰۰ در غیاب اکثریت ملت، و ناکارآمدی دولت سیزدهم، نگران غرق شدن مملکتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از هر طرف که رفتم جز وحشتم نیفزود».

پیمانکاری خبرآنلاین برای مدیریت ‌اشرافی بیرون رانده شده از دولت در ماه‌های اخیر، در حالی است که همین رسانه در دوران هشت ساله دولت تدبیر و امید صرفا سرگرم ماله‌کشی روی فجایع مدیریتی دولت بود: نه از واگذاری بیش از ۵۰۰ هزار میلیارد تومان رانت در جریان حراج میلیاردها دلار ارز دولتی و سکه نگران می‌شد، نه تورم ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ درصدی اقلام مختلف نگرانش می‌کرد، نه دیپلماسی التماسی و اظهار عجز مقامات دولت وقت مانند نوبخت و زنگنه مبنی بر اینکه حتی یک قطره نفت هم نمی‌توانیم بفروشم، نه فساد و اختلاس چند ده هزار میلیارد تومانی در صندوق فرهنگیان و شرکت‌ها و کارخانه‌های مفت واگذار شده، نه نابودی برنامه هسته‌ای، نه دامن زدن به اغتشاش و آشوب در آبان ۱۳۹۸، و نه جرأت دادن به دشمن در زمینه زیر پا گذاشتن یکطرفه توافق و ‌ترور شهید سلیمانی.

نکته بعدی اینکه نویسنده متن مذکور عمدا نمی‌گوید در انقلاب یا دفاع مقدس و چالش‌های مشابه کجا بوده، چرا که اصلا نقشی در این موارد یا موارد مشابه نداشته است. البته کارنامه او در دهه اخیر و پادویی برای ‌اشرافیت غربگرا روشن است چنانکه با اطلاع از بی‌آبرویی مدعیان اعتدال و اصلاحات، خود را به‌عنوان «ما اصولگراها» در رسانه جا زده و از همین طریق عنوان دزدی و تلاش برای برچسب زدن به اصولگرایان و نیروهای انقلابی، ارتزاق کرده است.

این نکته هم گفتنی است که «خبرآنلاین» در تاریخ ۱۹ بهمن ۹۲، یادداشتی موهن با عنوان «جایزه بهترین کارگردانی برای روحانی؛ در حاشیه چگونگی توزیع کالاهای اساسی» منتشر کرد که احتمالا جناب سردبیر و شرکا خواب بودند و آن روزها احساس نگرانی نمی‌کردند. در آن تحلیل موهن و آمیخته با وقاحت آمده بود: «توزیع سبد کالا با شیوه‌ای که انجام شد، نه یک اتفاق بود و نه عملی که تبعات آن برای روحانی و مردانش غیرقابل پیش‌بینی باشد. او دقیقاًً همین- ازدحام، دعوا و مرافعه و احیانا له شدن زیر دست و پا- را پیش‌بینی می‌کرد و اصلا آن را برای پیشبرد استراتژی خارجی خود لازم داشت. نگاه کنیم به اظهارات اخیر وندی شرمن که گفته «شما در اخبار دیدید ایران اخیرا به‌طور قابل مشاهده‌ای غذا بین مردم فقیر جامعه توزیع کرده تا نشان دهد کاهش محدود تحریم‌ها، تأثیر مستقیم داشته». این دقیقاًً همان نتیجه‌ای بوده که روحانی از توزیع سبد کالا داشته، روحانی به یک نمایش برای ارائه در جشنواره‌های خارجی نیازمند بود؛ اینکه مردم حاضرند برای چند کیلو مرغ و برنج با هم درگیر شوند. درست است که روش توزیع چندان مناسب نبود، اما اگر بتوان جایزه فستیوال جهانی را به خود گرفت، به تحقیر چند روزه‌ای که بازیگران آن شدند، می‌ارزید»!

جهت اطلاع جناب سردبیر، دوران نگران‌کننده همان دورانی بود که سوءمدیریت فاحش از سر و کول مدیریت ‌اشرافی در دولت بالا می‌رفت. اما حالا که دولتی با انگیزه و همت سر کار آمده و بسیاری از شاخص‌های اقتصاد را مثبت و یا شتاب شاخص‌های منفی گرفته، طبیعتاً باید آمریکا، اسرائیل و انگلیس نگران باشند، نه کسانی که ماسک اصولگرا به‌صورت زده‌اند.

و نکته آخر اینکه ائتلاف متبوع خبرآنلاین (خاتمی و ۱۶ حزب و گروه اصلاح‌طلب) در انتخابات ۱۴۰۰، با قاطعیت از آقای همتی حمایت می‌کرد، اما با بی‌اعتنایی مطلق قاطبه مردم مواجه شد.

منبع: کیهان

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ایران روزنامه کیهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۹۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری کمیاب از دیدار یحیی السنوار با رهبر انقلاب

به گزارش خبرآنلاین این دیدار در تاریخ ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ انجام شد که در آن اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین نیز حضور داشت.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901152

دیگر خبرها

  • محمد خاتمی: تورم به سطح فوق‌العاده نگران کننده رسید | چرا به شاخص‌های برنامه ۲۰ ساله نزدیک نشده‌ایم؟
  • سید محمد خاتمی: تورم به سطح نگران کننده‌ای رسیده است
  • با موافقت رهبر انقلاب؛ حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد
  • موافقت با جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بودجه سال ۱۴۰۳
  • تصویری کمیاب از دیدار یحیی السنوار با رهبر انقلاب
  • خبر جدید معاون رئیسی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد