Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مهرداد تاوتلی گفت: جامعه هتل داران این جزیره در سه محور شامل جذب توریست های خارجی، داخلی و برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره ویژه به دنبال استفاده از این فرصت است.

وی گفت: تمام هتل های جزیره در حال آماده شده برای ارایه خدمات مطلوب به مسافران داخلی و خارجی هستند که در این راستا آموزش منابع انسانی در حوزه های هتلداری و ارایه خدمات و تقویت موازین بهداشتی در اولویت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل جامعه هتلداران جزیره کیش گفت: سهولت رزرو هتل های کیش توسط مسافران داخلی و خارجی برای تحقق اهداف از جمله رویکردهای این جامعه است که در این راستا تارنمای gokish.com به زبان فارسی راه اندازی شده و به زودی زبان های انگلیسی و عربی در آن نیز ایجاد می شود.

وی گفت: با توجه به وجود مشکلات مختلف در کشور برای هزینه کرد گردشگران خارجی به دلیل تحریم ها، به دنبال رفع این موضوع با راهکار استفاده از ارزهای دیجیتال هستیم و در این راستا پس از اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح با یکی از شرکت های داخل جزیره اقدام به پذیرش ارزهای دیجیتال برای هزینه کرد مسافران خواهیم بود.

تاوتلی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره ویژه جام جهانی برای جذب حداکثری گردشگران داخلی و خارجی از مهمترین راهکارهای موفقیت در این عرصه است گفت: جامعه هتلداران پیشنهاد برگزاری این جشنواره را به انجمن سرمایه گذاران متشکل از تمام فعالان اقتصادی جزیره ارائه کرده است.

وی گفت: برگزاری این جشنواره به تصویب اعضا رسیده و در حال بررسی پیشنهادات و برنامه ریزی برای برگزاری این جشنواره ۲۰ روز قبل از آغاز مسابقات جام جهانی تا پایان این مسابقات در جزیره کیش هستیم.

جزیره کیش ۵۰ هتل فعال دارد که شامل ۱۳ هتل پنج ستاره، ۱۴ هتل چهار ستاره،۱۳ هتل سه ستاره و چهار هتل ۲ ستاره در جزیره کیش با ظرفیت پنج هزار و ۲۰۰ اتاق و ۱۹ هزار تخت فعال است.

جزیره کیش از جزیره های استان هرمزگان با بیش از ۹۱ کیلومتر مربع مساحت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان واقع شده و حدود ۵۰ هزار نفر در آن ساکن هستند.

این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برگزاری جشنواره گردشگری جام جهانی 2022 قطر کیش هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۹۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر کرم‌زاده در حاشیه بازدید از محورهای تاریخی و گردشگری کاشان در پی وقوع سیل هفته گذشته‌، اظهار داشت: با بازدیدی که از مجموعه‌های جهانی و تاریخی همچون باغ فین کاشان، محله باستانی سیلک و خانه‌های تاریخی بروجردی و عامری‌ها داشتم، می‌توان گفت که کاشان از جذابیت‌های ویژه‌ای برای توسعه پایدار بر محور گردشگری برخوردار است.

وی تصریح کرد: از تمامی محورهای تاریخی که احتمال می‌دهیم در معرض سیل باشد با کمک همکاران اداره کاشان به‌ویژه یگان حفاظت میراث فرهنگی بازدید و خوشبختانه آسیب جدی به بناهای تاریخی وارد نشده است.

کرم‌زاده ادامه داد: با توجه به وجود بیش از سه هزار اثر تاریخی در محدوده شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نیازمند توجه ویژه به‌خصوص در راستای افزایش اعتبارات مرمتی استان هستیم که در این زمینه عزم جدی با رویکرد جلب همکاری مسئولان در دو سطح ملی و استانی داریم.

کد خبر 6090318

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر زیبای دژکرد
  • سرمایه‌گذاری خارجی در گردشگری در دولت سیزدهم ۱۸ برابر شد
  • حضور ۲ هزار بازرگان خارجی و ۸۰ کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود
  • طغیان ساکنان جزایر قناری/ درخواست محدود شدن تعداد گردشگران