Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله ملکی گفت: همه دستگاه‌ها باید در ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران مساعدت داشته و پای کار باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، عبدالله ملکی صبح امروز در جلسه هم اندیشی و بررسی توانمندی‌های مجموعه شهرداری ساری در تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اظهار داشت: این جلسه با هدف تسریع بخشیدن به این پروژه و مساعدت در اجرای عملیات‌های عمرانی و فضای سبز برگزار و تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: همچنین پیرامون بودجه 1401 و تخصیص اعتباری در خصوص احداث پارک پایداری و فاز 3 مرکز فرهنگی دفاع مقدس (مازندران در گذر تاریخ) بحث و تبادل نظر شد.

ملکی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید در ساخت این مجموعه مساعدت داشته باشند، بیان داشت: امید است با همکاری و هم افزایی مدیران استانی و شهرستان ساری شاهد بهره برداری این مجموعه در آینده نزدیک باشیم.

فرماندار ساری نیز گفت: با همدلی، همکاری و هم افزایی و استفاده از همه ظرفیت‌ها تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران محقق خواهد شد.

محمدعلی نوبخت اظهار داشت: موزه دفاع مقدس یادگار و یادآور بزرگ مردان دفاع مقدس است که به ما معنا می‌بخشد.

وی با بیان اینکه فرهنگ شهادت نقطه مقابل توسعه نیست، بر ضرورت زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت تأکید کرد و افزود: نظام سیاسی دارای دو بال سیاسی و اجتماعی است و فرهنگ شهادت با هر دو بال ما را به سمت توسعه خواهد برد.

نوبخت با عنوان اینکه موزه آغاز تحول در روح و روان و جسم است، بیان داشت: اراده بر این است که شرایط خوبی در ساری نسبت به این موضوع باشد.

این مسئول با اشاره به مشکلات موجود تصریح کرد: به دنبال واکاوی مسائل گذشته نیستیم و هدف این است با همدلی، همکاری و هم افزایی و استفاده از همه ظرفیت‌ها شرایط بهتری را برای مردم ساری به وجود بیاوریم و با تدابیر و راهکار مناسب مشکلات و موانع را برطرف کنیم.

فرماندار ساری بر استفاده درست از بیت المال تأکید کرد و بیان داشت: به کسی اجازه دست درازی و استفاده ناروا از بیت المال را نمی‌دهیم.
نوبخت با تأکید بر اینکه رابطه‌ با دستگاه‌ها، نهادها و حوزه‌های مختلف باید قانونمند باشد، خاطرنشان کرد: تا زمانی که همه ما منافع ملی و منافع دیگران را بر منافع خودمان و حوزه فردی ترجیح ندهیم توسعه‌ای اتفاق نمی‌افتد و اهداف انقلاب رقم نم‌خورد.

وی با تأکید بر اینکه تملق، چاپلوسی و دست بوسی باید برای همیشه از دستگاه‌ها و سازمان‌ها حذف شود، تصریح کرد: مدیران باید برای مردم کار کنند و هیچ کس نباید از زیر چتر انقلاب خارج بشود و نگاه بر جذب حداکثری باشد.

فرماندار ساری با بیان اینکه هدف باید خدمت به مردم باشد، گفت: موضوع مستضعفین کلیدواژه انقلاب بود و متأسفانه از آن فاصله گرفتیم و تجمل‌گرایی بعضی از مدیران در گذشته با مبانی انقلاب همخوانی ندارد.

وی با بیان اینکه موزه دفاع مقدس فرهنگ و مبانی معرفتی است، بیان داشت: باید گام به گام و با کمک همه مدیران در دستگاه‌های مختلف بویژه شورا و شهرداری و هماهنگی، هم افزایی و همدلی برای رسیدن به شرایط مطلوب تلاش ‌کنیم که مورد رضایت امام، شهدا و مردم است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس هم افزایی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۹۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و هئیت همراه با حضور در باغ رضوان ارومیه با اهدای شاخه گل و نثار فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.   افتتاح یک باب هتل، کلنگ‌زنی یک باب هتل، بازدید از مجتمع گردشگری و تفریحی ستاره سیلوانا، قلعه بدلبو، خانه انصاری، مسجد جامع، مدرسه هدایت و زیرساخت‌های گردشگری دریاچه ارومیه از جمله برنامه‌های یک روزه معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به این شهرستان هستند.

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • احیای گنجینه‌های تاریخی حیدرآباد به دست متخصصان ایرانی
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد