Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی فرا رسیدن روز جهانی قدس را گرامی داشت و این روز را تابش انوار امید بر دل ملت مظلوم فلسطین و میلیون ها انسان آواره و مبارز دانست. در پیام فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز جهانی قدس آمده است:

مقام معظم رهبری(مدظله ­العالی) ما جهاد با صهیونیست ‏ها را واجب می‌‏دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(15/11/1369)

دکترین وحدت مسلمانان جهان در برابر رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی با صدور پیام تاریخی حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در 16 مرداد ماه 1358 شکل گرفت و امروز بیش از گذشته آینده ­نگری ایشان در خصوص ملت­ های مسلمان جهان و لزوم همدلی و یکصدا شدن آنها نمایان است.

در حالی که هر روز شاهدیم تعدادی از مردم بی­ گناه مسلمان در گوشه و کنار دنیا از یمن گرفته تا لبنان، بحرین، سوریه، افغانستان و ... قربانی سلطه­ گری و تجاوز دشمنان اسلام می شوند؛ سران سلطه و استکبار با خیالی واهی طرح­ هایی چون "معامله قرن" را به میان می­ آورند و تنها راه فرونشاندن سرکشی آنان و رسیدن به پیروزی؛ مقاومت، مبارزه و وحدت جهانی مسلمانان است.

امروز ملت­ های آزادی­خواه و مسلمان دریافته ­اند که تنها در سایه وحدت و انسجام است که می­ توانند در کنار برادران و خواهران فلسطینی در برابر دشمنان اسلام مقاومت کنند.

روز جهانی قدس؛ تابش انوار امید بر دل ملت مظلوم فلسطین و میلیون­ ها انسان آواره و مبارز است تا برای مقابله با دسیسه ­های خبیثانه رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جنایتکار و سایر ایادی استکبار جهانی مصمم تر و استوارتر گام بردارند و خود را در این راه تنها و بی­ پناه نبینند. روز قدس، روزی است که ابرقدرت ها باید بفهمند نم ی­توانند چون گذشته با ریختن خون ملت ­های بی­ گناه، خاک و وطن آنها را جولانگاه خواسته­ های غیرانسانی و ستمگرانه خود کنند.

استکبار جهانی و صهیونیست­ ها که در پیوندی ناگسستنی با یکدیگر هستند به برکت حضور نظام اسلامی با سدی محکم برای رسیدن به خواسته­ های نامشروع خود در منطقه روبرو شده­اند و این پیامی امیدبخش به همه آزادگان و مستضعفان جهان است.

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن تحرکات اخیر دولت و ارتش منحوس صهیونیسم در حمله به قبله اول مسلمین جهان و شهید، زخمی و دستگیر کردن عده ای از جوانان غیور فلسطینی و با احترام به مقام شامخ شهدای مقاومت و آزادی قدس شریف به ویژه سردار "قاسم سلیمانی" بر شرکت حداکثری در راهپیمایی روز قدس و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز"مدظله العالی" تأکید دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس فرماندهی کل انتظامی روز جهانی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۹۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، متن کامل پیام یوسف نوری استاندار مازندران به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت عالمی نستوه، دانشمندی وارسته و معلمی متفکر و مجاهد است که در کسوت تعلیم و تربیت نقش بی‌بدیلی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت و بی‌شک استاد شهید مطهری چهره تاثیرگذار و بهترین الگو برای جایگاه والای معلمی است.

معلمی افتخاری بزرگ و دارای شرافت و منزلت بالاست و معلمان طلایه‌داران عرصه تعلیم و بسترساز نجات انسان از ظلمات جهل هستند.

شالوده توسعه هر کشور به همت، تلاش و زحمات معلمان در مدارس شکل می‌گیرد و ارتقای مادی و معنوی جامعه بسته به پویایی و انگیزه معلمان است. از طرفی نظام جمهوری اسلامی نیز جایگاه ویژه‌ای برای معلمان و تعلیم و تربیت متصور است و امامین انقلاب همواره بر لزوم تکریم معلمان و تجلیل آنان تاکید کرده‌اند و رویکرد دولت سیزدهم نیز حفظ و پاسداشت شأن و عظمت جایگاه معلمان است.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید والا مقام استاد مرتضی مطهری و شهدای گرانقدر سنگر تعلیم و تربیت؛ روز معلم را به تمامی اساتید، معلمان، فرهنگیان و زحمتکشان عرصه علم آموزی در کشور به‌ویژه معلمان شریف استان مازندران، دیار علویان تبریک عرض نموده، توفیق روزافزون آنان را در کنف عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از منویات منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک فرمانده کل ارتش به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم
  • پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد
  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • شهریاری: ظرفیت جهان اسلام را برای کمک به غزه استفاده بگیریم
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»