Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها _ معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور باغبانی گفت: ممنوعیتی برای صادرات محصولات کشاورزی به لحاظ سلامت محصول وجود ندارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محمدمهدی برومندی صبح امروز در بازدید از بازدید از شهرک گلخانه‌ای پارس‌آباد اظهار داشت: ظرفیت تامین بخش مهمی از نیاز کشور با محوریت صادرات محور در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: احداث بزرگترین مجتمع گلخانه‌ای کشور در پارس‌آباد گامی ارزشمند برای استفاده از ظرفیت آب و خاک حوزه کشاورزی است که نقش مهمی در تامین امنیت اقتصادی و غذایی کشور دارد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور باغبانی ادامه داد: مشکلی در صادرات محصولات با پایه تولید سالم وجود ندارد و در این زمینه ضرورت بازاریابی محصولات کشاورزی در خارج از کشور محسوس است.

برومندی ادامه داد: ممنوعیت صادرات محصولات کشاورزی به دلیل مشکل سلامت محصول وجود ندارد.

وی اظهار کرد: پیگیری حل مشکلات زیرساختی واحدهای تولید کشاورزی صادرات محور  جزو اولویت‌های اساسی است که به همین منظور حمایت جدی از تولید صادرات محور مبنای کار قرار گیرد.

برومندی اظهار کرد: 498 هکتار از اراض مجتمع گلخانه‌ای مفان به بخش خصوصی واگذار می‌شود که به همین منظور اجرای طرح‌های تکمیلی گلخانه‌ای در دستور کار است.

امام جمعه قزوین: ویلاسازی در اراضی کشاورزی به اعتماد مردم آسیب می‌زندخبر خوش استاندار مرکزی برای کشاورزان ساوه؛ رهاسازی آب "سد ساوه" برای مصارف کشاورزی از فردا آغاز می‌شودمعاون وزیر جهادکشاورزی: ایران چهارمین کشور تولیدکننده محصول کیوی در جهان استسایه سنگین خشکسالی و بی‌آبی بر سر 70 درصد کشاورزی چهارمحال و بختیاری/ زنگ خطر جدی به صدا درآمد

 

وی تصریح کرد: دریافت تسهیلات بانکی برای تکمیل واحدهای کشاورزی به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است که به همین منظور رفع مشکلات و ایجاد زیرساخت‌های لازم با حدیت پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/143/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محصولات کشاورزی صادرات محصولات گلخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۹۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حمیدرضا اینانلو با اشاره به توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت گفت: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی دارد، می‌تواند توانمندی خود را به کشور‌های دیگر ارائه دهد، همچنین درباره خدمات ضروری برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی، ایران آمادگی کمک به کشور‌های آفریقایی و بهره برداری از این مراکز با صد در صد تجهیزات پزشکی را دارد.

مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو افزود: زمینه همکاری درباره انتقال فن آوری و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با گسترش روابط با این کشور‌ها امکان پذیر است.

دومین نشست بین‌المللی ایران و آفریقا با حضور بیش از ۲۰ کشور آفریقایی از ۷ تا ۱۰ اردیبهشت در تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • صادرات ۷۴ تُن محصولات کشاورزی از استان قزوین
  • صادرات ۷۴ تن محصولات زراعی، دامی و آبزیان در استان قزوین
  • بهبود کیفیت محصولات کشاورزی با تلاش متخصصان بومی
  • صادرات ۲۷۰ هزار تن محصولات کشاورزی از کردستان
  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲
  • توصیه‌های هواشناسی کشاورزی
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید
  • افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد
  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲ شد