Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@03:52:27 GMT

۲ نمایش ویژه از رادیو نمایش شنیدنی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۹۶۵۶

۲ نمایش ویژه از رادیو نمایش شنیدنی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، اشک زیتون»، «قندیل های کوچک» عناوین نمایش هایی هستند که به مناسبت روز جهانی قدس از رادیو نمایش پخش می شوند این در حالی است که یک ویژه برنامه به عنوان «همقدم» هم از آنتن این شبکه رادیویی پیش روی شنوندگان قرار داده می شود.

نمایش «اشک زیتون» به کشته شدن راشل کوری و تعداد دیگری از کسانی که به مبارزات ضد صهیونیستی پرداخته‌اند، می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایش به نویسندگی سهیلا خدادادی، کارگردانی سعیده فرضی، تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا، افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری حیدر صفدری وبا هنرمندی نگین خواجه نصیر، سوسن مقصودلو، نورالدین جوادیان، سعید سلطانی، امیر فرحان نیا، ماندانا محسنی، فریبا طاهری و محمد شریفی مقدم، نهم اردیبهشت ماه، ساعت ۱:۳۰ بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۱۶:۳۰ تکرار آن است.

نمایش «قندیل های کوچک» نیز که روز نهم اردیبهشت ماه، ساعت ۳۰ دقیقه بامداد از رادیو نمایش پخش می شود به زندگی غسان کنفانی نویسنده شهیر فلسطینی که از ۱۲ سالگی طعم تلخ تبعید از وطن و حسرت را چشیده می پردازد.سعیده فرضی کارگردان، نوژن بالکانی نویسنده، فرشاد آذرنیا تهیه کننده، محمدرضا قبادی فر افکتور، حیدر صفدری صدابردار و نورالدین جوادیان، امیر فرحان نیا، سعید سلطانی، فریبا طاهری، نگین خواجه نصیر و سوسن مقصودلو بازیگران این نمایش رادیویی هستند.

ویژه برنامه رادیویی «همقدم» نیز روز نهم اردیبهشت، ساعت ۹ صبح همزمان با روز جهانی قدس از رادیو نمایش پخش می شود.قاسم اورنگی تهیه کننده، محمودرضا قدیریان و نگین خواجه نصیر گوینده، میثم کریمی گزارشگر و مهدی رسولی و قاسم اورنگی نویسندگان این برنامه رادیویی هستند.

کد خبر 5477372 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو نمایش روز قدس راهپیمایی روز قدس برنامه رادیویی تئاتر ایران کارگردان تئاتر تماشاخانه شهرزاد موسیقی ایرانی سریال ایرانی فیلم کوتاه حوزه هنری رضا رویگری فیلم سینمایی رادیو نمایش رادیو روز قدس ماه رمضان 1401 سینمای مستند رادیو نمایش پخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۹۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشا خانه سیار کانون به استان فارس رسید

علی‌اکبر خواجه‌نژادیان گفت: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بازه زمانی ۱۷ تا ۲۲ اردیبهشت ماه میهمان کودکان استان فارس است.

او تصریح کرد: این تماشاخانه به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی به اجرای برنامه‌های شاد و اثربخش تربیتی و دینی در مناطق کم برخوردار می‌پردازد.

خواجه‌نژادیان افزود: تماشاخانه سیار کانون به مدت ۶روز برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری شامل نمایش، مسابقه، انیمیشن، معرفی کتاب و سرود در استان اجرا می‌کند.

او بیان کرد: این تریلی سیار با اجرای نمایش استخان ماهی جادویی به نویسندگی منوچهر اکبرلو و به کارگردانی احسان مجیدی به همراه دو بازیگر به نام‌های الهام فرج‌پور و علی یدالهی در شیراز به روی صحنه می‌رود. مجید عبدالملکی اپراتور نور و صدا و مقصود باقر لو نیز راننده این تریلی سیار است. این نمایش ماجرای دختر پادشاهی است که استخان جادویی را پیدا می‌کند و در پایان باید بین ثروت و به دست آوردن سلامتی مادرش، یکی را انتخاب کند.

خواجه‌نژادیان در پایان افزود: تریلی تئاتر سیار پس از پیروزی انقلاب اسلامی به طور رسمی در سال ۱۳۷۳ در پارک بعثت خزانه بخارایی توسط اساتید برجسته حوزه تئاتر کودک و نوجوان کار خود را شروع کرده است و تا کنون این تئاتر میدانی در کانون پرورش فکری به عنوان یکی از شیوه‌های اجرای نمایش با حضور در میادین عمومی شهر‌ها و تفرج‌گاه‌ها برگزار می‌شود که مورد استقبال ویژه کودکان و نوجوان و خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تماشا خانه سیار کانون به استان فارس رسید
  • دنیا باید منتظر کسی که پول دارد بماند!/ کشتن انسان‌ها بدون ترس
  • کتابخانه‌ای به گستره صدا
  • کتابخانه ای به گستره صدا
  • ویژه برنامه های رادیو ایران در شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • برنامه‌های رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع) اعلام شد
  • ویژه برنامه‌های رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع) اعلام شد
  • ویژه برنامه های رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع) اعلام شد
  • سوگنامه رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع)
  • راهیابی دو اثر از رادیو کیش به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی پژواک