Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید یزدانی گفت: طی یک سال گذشته برای نصب و راه اندازی سیستم مکانیزه نوبت‌دهی پایانه اعلام بار در نوشهر جلسات متعددی برگزار شد اما همچنان منجرب به نتیجه نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از بلاغ، سعید یزدانی صبح امروز در جلسه ساماندهی پایانه اعلام بار که با حضور با حضور جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ی استان مازندران برگزار شد؛ با انتقاد از عدم راه اندازی سیستم مکانیزه نوبت دهی در پایانه اعلام بار شهرستان نوشهر بیان کرد: پایانه اعلام بار باتوجه به بندری بودن نوشهر بسیار مهم و پر اهمیت بوده و متاسفانه طی یک سال گذشته برای نصب و راه اندازی سیستم مکانیزه جلسات متعددی برگزار و پیگیری های زیادی صورت گرفت، که همچنان منجرب به نتیجه نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یزدانی خاطرنشان کرد: بیان این چالش مشکلاتی زیادی از جمله تاخیر در تخلیه و بارگیری کالاها در کشتی ها را بوجود آورده که باعث نارضایتی صاحبان کالا شده و بی شک این موضوع باعث تغییر مقصد تجار از نوشهر به سایر بنادر خواهد شد و می‌طلبد متولیان امر عزم جدی برای تحقق این موضوع داشته باشد.

وی افزود: بی شک توسعه و رونق بندر نوشهر مستقیما منجرب به ایجاد اشتغال پایدار و توسعه و پیشرفت این شهرستان میشود و تمام تلاشهای ما جهت رفع موانع و مشکلات پیش رو توسعه این بندر بوده است.

فرماندار نوشهر گفت: یکی از جدی ترین مشکل این بندر طی این سالها همین چالش پایانه اعلام بار بوده و باید با راه اندازی سیستم مکانیزه نوبت دهی آنلاین و براساس یک اصول و نرخ گذاری مصوب حمل کالاها درون شهری و تعیین زمان مشخص برای اعلام بار و جلوگیری از بعضی سوء استفاده ها و افزایش غیر قانونی قیمت ها کرایه حمل و نقل این مشکل را مرتفع و حل کنیم.

در این جلسه مقرر شد، نرخ کرایه توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای رسما ابلاغ و نظارت شود و با توجه به ایجاد زیرساخت های سخت افزاری برای مکانیزه شده پایانه اعلام بار، نرم افزارها در اسرع وقت نصب و راه اندازی شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: راه اندازی سیستم مکانیزه پایانه اعلام بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۹۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، عیسی زارع پور از مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در زمینه سیستم‌های مکانیزه تجزیه هوشمند مرسولات و ارائه دهنده ربات‌های هوشمند تجزیه‌گر، با اعطای لوح سپاس، قدردانی کرد .  این دو شرکت دانش بنیان در زمینه طراحی و ساخت سامانه های مکانیزه تجزیه هوشمند فعال هستند.   در متن این لوح آمده است: رشد پرشتاب و پایدار فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور مرهون تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر جهادگران عرصه علم و فناوری است که همگام با تحولات جهانی و با وجود چالش‌ها و مشکلات موجود، مسیرتوسعه و سربلندی ایران عزیز را هموار نموده اند. بدینوسیله از کوشش مجدانه و مساعی شما و سایر همکاران در طراحی و راه اندازی سامانه های مکانیزه تجزیه هوشمند مرسولات پستی تقدیر و تشکر نموده و سلامتی و توفیق روز افزونتان را در مسیر پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی و خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی از درگاه ایزد منان خواستارم. لوح سپاس وزیر ارتباطات توسط محمود لیائی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست به مدیران این شرکت‌های دانش بنیان اعطا شد. نخستین ربات‌های تجزیه‌گر مرسولات پستی و سیستم تجزیه‌گر مرسولات پستی، اسفند پارسال با قابلیت تجزیه مرسولات به ۸۰ نقطه و سرعت ۹ هزار انواع پاکت پستی در ساعت را در مرکز تجزیه و مبادلات شرکت ملی پست راه اندازی شد.

دیگر خبرها

  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود
  • کاشت برنج به سبک مکانیزه در روستای کیامحله جویبار + فیلم
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند
  • کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات