Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حمید افرازیان در گفتگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: آموزش صحیح و اصولی اطفاء حریق طبیعت یک امر مهم و ضروری بوده که به تمام طبیعت دوستان توصیه می شود در این دوره مهارت شرکت کنند.

وی بیان کرد: برای اولین بار در کهگیلویه و بویر احمد دوره مهارت اطفاء حریق در طبیعت توسط هلال احمر گچساران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس جمعیت هلال احمر گچساران با اشاره به اینکه این دوره با همکاری فرمانداری و مدیریت بحران این شهرستان و هلال احمر اجرا شد، تصریح کرد: با توجه به اینکه کهگیلویه و بویراحمد دارای پوشش جنگلی بسیاری است و هر ساله در فصول مختلف سال به خصوص گرما آتش های متعددی در طبیعت این استان سرسبز رخ می‌دهد فراگرفتن دوره اطفاء حریق در طبیعت ضروری است.

 افرازیان عنوان کرد: در این دوره آموزش اصولی در خصوص اطفاء حریق در طبیعت به متقاضیان ارائه می شود، تا آنها در صورت حضور برای مهار آتش بتوانند از خطرات احتمالی در امان مانده و آسیبی به آنها وارد نشود.

 وی گفت: امید می رود که طبیعت دوستان در این دوره شرکت کرده تا دیگر شاهد از دست دادن شهیدانی همچون البرز نباشیم.

 رئیس جمعیت هلال احمر گچساران با اشاره به این که پس از اتمام دوره گواهی توسط استانداری به فرد اعطا می‌شود،خاطرنشان کرد: مدرک گواهی دوره اطفاء حریق در طبیعت جواز شرکت فرد و طبیعت دوستان در مهار آتش می باشد.

 افرازیان بیان کرد: به تمام طبیعت دوستان توصیه می شود برای گذراندن این دوره مهم به هلال احمر گچساران مراجعه کنند.

وی افزود: اگر روستائیان برای حضور در شهر و شرکت در این دوره مشکل داشتند، می‌توانند از طریق دهیاران خود درخواست برگزاری دوره را به هلال احمر گچساران ارسال کنند ، کارشناسان ما برای آموزش و برگزاری این دوره در روستا حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر گچساران ادامه داد: شرکت در دوره اطفاء حریق در طبیعت محدودیت ندارد و شهرستان های همجوار نیز می توانند برای برگزاری این دوره درخواست خود را به هلال احمر گچساران ارسال کرده تا کارشناسان هلال احمر در شهرستان‌های محل سکونت آن را برگزار کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رییس جمعیت هلال احمر گچساران دوره مهارت اطفا حریق کهگیلویه وبویراحمد خبرگزاری فارس اطفاء حریق در طبیعت هلال احمر گچساران طبیعت دوستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۰۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر از آغاز برنامه‌های آموزش مهارتی نیروگاه‌های برق خورشیدی در استان خبر داد و گفت: دوره آموزش انرژی خورشیدی و پاک از برنامه‌های مهم امسال است. - اخبار استانها -

عبدالمجید دراهکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهرف فراهم شدن اشتغال جوانان را از سیاست‌های مهم آموزش مهارت‌آموزی دانست و اظهار کرد: در راستای توانمندسازی نیروی انسانی، آموزش‌های مهارتی متناسب با نیاز بازار کار ارائه می‌شود و این مهارت‌ها برای ورود به بازار کار در اختیار بنگاه‌های اقتصادی و دستگاه‌های اجرایی قرار می‌گیرد.

وی فراهم شدن اشتغال بیش از 70 درصد مهارت‌آموزان فنی و حرفه‌ای را از مزیت‌های این آموزش‌ها دانست و خاطرنشان کرد: یکی از سیاست‌های مهم استان بوشهر در سال جاری ویژه مددجویان نصب نیروگاه‌های برق خورشیدی است که بر این اساس آموزش این حرفه برای جامعه هدف در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر از آغاز نصب و راه‌اندازی نیروگاه برق خورشیدی خبر داد و بیان کرد: با راه‌اندازی آموزش فنی و حرفه‌ای در  زمینه نصب و راه‌اندازی نیروگاه‌های برق خورشیدی ضمن ایجاد اشتغال‌زایی و درآمدزایی زمینه فرهنگ بهره‌مندی مردم از انرژی پاک افزایش می‌یابد.

دراهکی از آغاز برنامه‌های آموزشی نصب، راه‌اندازی و تعمیر نیروگاه‌های برق خورشیدی در استان خبر داد و گفت: دوره آموزش انرژی خورشیدی از برنامه‌های مهم امسال است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دشتستان هم از برگزاری نخستین دوره نصب و تعمیر نیروگاه برق خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد خبر داد و بیان کرد: در راستای تفاهم‌نامه آموزشی با کمیته امداد امام خمینی (ره) و برای اولین بار در استان بوشهر دوره نصب و تعمیر نیروگاه برق خورشیدی برای متقاضیان مددجویان کمیته امداد اقدام شده است.

هادی توسلی  با اشاره به ضرورت ایجاد بستر و زمینه مناسب برای آموزش تخصصی مددجویان خاطرنشان کرد: امید است با توجه به فضای همدلی و همکاری خوب مسئولان کمیته امداد بتوانیم از این فرصت برای اشتغال و توانمندسازی اقشار نیازمند جامعه بهره ببریم.

وی افزود: توانمندسازی نیروهای تحصیل‌کرده و مددجویان کمیته امداد از برنامه‌های مهم فنی و حرفه‌ای است که سبب می‌شود آمار بیکاران در این قشر نسبت به سایر اقشار جامعه کاهش یابد.

توسلی اضافه کرد: مددجویان با کسب مهارت شغلی می‌توانند برای خود شغل ایجاد کرده و در مسیر خودکفایی گام بردارند و برگزاری دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای نیز در راستای توانمندسازی مددجویان نقشی اساسی دارد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دشتستان با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای نقش مهمی در مهارت‌آموزی مددجویان دارد اضافه کرد: مددجویان با کسب مهارت شغلی می‌توانند برای خود شغل ایجاد کرده و علاوه بر درآمدزایی در بهبود وضعیت اقتصاد و معیشت خانواده نیز موثر باشند .

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین دوره تشکیلاتی «بشری» توسط جامعه اسلامی دانشجویان
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • اولین گروه از عمره‌گزاران کهگیلویه‌وبویراحمد به سرزمین وحی
  • آماده باش هلال‌احمر در پی هشدار سازمان هواشناسی
  • هشدار هواشناسی درباره بارش رگباری باران/ نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمدند
  • حضور ۳۵۰ دانش آموز کاشمری در دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد