Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد باقر قالیباف در دیدار با خلیل الحیه با اشاره به اقداماتی که رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی برای عادی سازی روابط با این رژیم توسط برخی دولت‌های منطقه انجام می‌دهند گفت: امت اسلامی، گروه‌های مقاومت و جهان اسلام باید هزینه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا ببرند و انسجام گروه های فلسطینی قطعا در موفقیت و پیروزی بسیار موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو ارشد جنبش حماس نیز با اشاره به عملیاتی که اخیراً انجام گرفته تا پیام درستی به اشغالگران رسانده شود، گفت: با آغاز عملیات جهادی گروه‌های مقاومت، شاهد عقب نشینی اشغالگران بودیم، هر چند از آغاز سال میلادی جدید، ۴۰ شهروند فلسطینی به شهادت رسیده اند، اما عملیات گروه های مقاومت در سرتاسر فلسطین گسترش پیدا کرده است. ما همچنین یک نیروی سازمان یافته داریم که دژی را در غزه ایجاد کرده و هر زمان آماده مقابله با دشمن است.

اراضی اشغالی فلسطین در روزها و ماه های اخیر، روزهای پرتلاطمی را پشت سرگذاشته اند.

در نتیجه حملات اخیر نیروهای اشغالگر اسرائیل به مسجد الاقصی بیش از ۲۰۰ فلسطینی مجروح و صدها نفر بازداشت شده‌اند.

گفتنی است در یک ماهه گذشته جوانی فلسطینی طی عملیات زیرگیری با خودرو و حمله با سلاح سرد، ۴ صهیونیست را به هلاکت رساند. این جوان فلسطینی پس از اجرای عملیات، به ضرب گلوله یک شهرک‌نشین اشغالگر اسرائیلی به شهادت رسید.

همچنین جوان بیست و هشت ساله فلسطینی پس از عملیاتی شهادت طلبانه که منجر به هلاکت ۲ نفر و جراحت ۱۲ شد که پس از چندین ساعت گشت زنی نیرو‌های ارتش و پلیس صهیونیست در تل آویو نهایتا به شهادت رسید.

سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در این باره گفته بود که این جوان چند ساعت در سرزمین سرتاسر پلیسی حرکت کرد و سیستم رژیم صهیونیستی از ۹ شب تا نماز صبح نتوانست او را پیدا کند. در نهایت در مسجدی به او مشکوک شدند، اما خودش را تسلیم نکرد و مردانه جنگید تا شهید شد.

خلیل الحیه همچنین با یادآوری عقب نشینی دشمن و تزلزل در تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: جمهوری اسلامی ایران و حزب‌الله لبنان دوشادوش مردم فلسطین ایستاده و بهای سنگینی را پرداخت کرده اند و ما همیشه قدردان این حمایت های مردم ایران هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مقاومت فلسطین جنبش حماس مجلس شورای اسلامی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۰۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان: دو طرف در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند

به گزارش صدای ایران از ایسنا،در بیانیه وزارت خارجه مصر آمده است: شکری با همتای ایرانی خود برای ادامه مذاکره و گفتگو جهت حل تمام مسائل موجود و در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند.

وزارت خارجه مصر در بیانیه‌ای اعلام کرد: سامح شکری، وزیر خارجه این کشور در دیدار با حسین امیرعبداللهیان، همتای ایرانی خود بر تمایل قاهره برای آتش‌بس و تبادل اسرا و رسیدن به توقف کامل و دائم جنگ در غزه تاکید کرد.

طبق بیانیه وزارت خارجه مصر، وزیر خارجه این کشور خواهان تشویق کشور‌ها برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین با هدف تقویت تلاش‌ها برای تشکیل کشور فلسطین بر اساس راه حل ۲ دولت تاکید کرد.

طبق گزارش الجزیره، در بیانیه وزارت خارجه مصر آمده است: شکری با همتای ایرانی خود برای ادامه مذاکره و گفتگو جهت حل تمام مسائل موجود و در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه که برای شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول پایتخت گامبیا به سر می‌برد و «سامح شکری» وزیر خارجه مصر دیدار کردند.

در این دیدار، طرفین در خصوص آخرین روند تلاش‌های فی مابین برای ارتقای روابط دوجانبه و همچنین آخرین تحولات منطقه به خصوص اوضاع فلسطین و غزه و تلاش‌های جاری برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین گفتگو و تبادل نظر کردند.

وزیران امور خارجه ایران و مصر در ابتدای این ملاقات ضمن ابلاغ سلام‌ها و درود‌های گرم روسای جمهور ۲ کشور به یکدیگر، اهتمام ویژه سران ۲ کشور برای پیگیری تقویت روابط فیمابین را مورد تاکید قرار دادند.

دیگر خبرها

  • حمایت مغربی‌ها از تجمعات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های غربی
  • جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی
  • عادی سازی روابط با اسرائیل، شرط امضای توافقنامه دفاعی آمریکا و عربستان
  • سرطان اسرائیل در روزهای پایانی
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان: دو طرف در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه در روز جاری
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۱۵فلسطینی در حمله‌های رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حمله‌های رژیم صهیونیستی به غزه در روز جاری
  • دفاع رئیس جمهور کلمبیا از قطع روابط با رژیم صهیونیستی