Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@13:56:14 GMT

(ویدئو) خون و کبودی؛ به باشگاه مبارزه بانکوک خوش آمدید

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۰۲۱۰

(ویدئو) خون و کبودی؛ به باشگاه مبارزه بانکوک خوش آمدید

‍‍‍‍‍‍

نورافکن‌های پرنور و لامپ‌های خیابان، نزاع شرورانه بین دو مرد نیمه عریان خشمگین را روشن می‌کند، درحالی‌که صدای جیغ جمعیت زیر طنین‌انداز می‌شود، مبارزات باشگاه مبارزه بانکوک آغاز می شود.

به گزارش فرارو، در پایتخت کشوری که به‌خاطر صحنه هنر‌های رزمی بسیار فنی‌اش مشهور است، مبارزان آماتور مرتباً جمع می‌شوند و طی مبارزاتی خشن با سر و صورتی خونین و کبود از رینگ خارج می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که این مسابقه شبیه یک مسابقه بوکس دیوانه وار است، محیط - احاطه شده توسط کانتینر‌های حمل و نقل در محله‌ای فقیرنشین کنار بندر - با جذابیت‌های پر زرق و برق استادیوم‌های بوکس موی تای فاصله زیادی دارد.

چانا وراسارت، یکی از بنیانگذاران باشگاه می‌گوید در اینجا لازم نیست بدانید که چگونه بجنگید. فقط باید خشن باشید و تمام.

این بازیکن ۳۰ ساله این باشگاه را در سال ۲۰۱۶ با الهام از فیلم باشگاه مبارزه تأسیس کرد تا به مبارزان آماتور اجازه دهد مهارت‌های خود را آزمایش کنند، یا فقط پرخاشگری خود را تخلیه کنند.

او گفت: من فکر می‌کنم محبوبیت به دلیل انواع سبک‌های مبارزه است که با سبک‌های رینگ (حرفه ای) متفاوت است.

این قطعا یک جذابیت برای شرکت کننده ۲۳ ساله و مالک یک فروشگاه مواد غذایی است. او به خبرگزاری فرانسه گفت: این کاملاً با دعوا‌های سنتی متفاوت است. جنگ با کانتینر‌هایی که ما را احاطه کرده اند فقط سرگرم کننده و هیجان انگیز است.

برخلاف جمله معروف فیلم که مبارزان را از صحبت کردن در مورد باشگاه خود با افراد خارجی منع می‌کند، این باشگاه مستقر در بانکوک خود را حلقه‌ای که خشونت را به دوستی تبدیل می‌کند می‌نامد.

این گروه با انتشار اخبار مسابقات زیرزمینی، به یک گروه خصوصی در فیسبوک ۷۳۰۰۰ عضو جمع آوری کرد.

مبارزان مجازند در یک راند سه دقیقه‌ای با یکدیگر مبارزه کنند. بدون اینکه برنده یا بازنده‌ای اعلام شود. آرنج زدن، چنگ زدن، انداختن حریف به زمین و مشت زدن به پشت سر اکیداً ممنوع است. جای تعجب نیست که این تجمعات از چشم پلیس تایلند دور نمانده است.

مقامات تایلند در سال ۲۰۱۶ در مورد مسابقات زیرزمینی هشدار دادند که ظاهراً قانون بوکس را نقض می‌کند و مجازات آن با یک سال زندان و جریمه تا حدود ۶۰۰ دلار است، اما علیرغم حضور اندک پلیس در مواردی، مبارزات ادامه دارد.

در همین حال، باشگاه اصرار دارد که تحت قانون بوکس نیست، به این معنی که سازمان دهندگان دعوا‌های غیرمجاز برگزار نمی‌کنند.

چانا، یکی از بنیانگذاران می‌گوید که این گروه مورد تایید اداره استانی است. او گفت: ما از جنگجویان نمی‌خواهیم یکدیگر را بکشند. اگر خیلی خسته یا مجروح هستید که نمی‌توانید ادامه دهید، پس ما مبارزه را متوقف می‌کنیم.

زمانی که باشگاه برای اولین بار شروع به کار کرد، هیچ قانون مشخصی وجود نداشت، اما اکنون دستورالعمل‌های مبارزه، تعهد پذیرش ریسک و همچنین تجهیزات حفاظتی و مراقبت‌های پزشکی در صحنه وجود دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: تایلند مبارزه بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۰۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحول خوبی در بوکس کشور ایجاد شده است/ همدان استعدادهای خوبی دارد

اکبر احدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسابقات بوکس نوجوانان قهرمانی کشور اظهار کرد: از نظر فنی سطح مسابقات بالا بود و نفرات برتر جهت مسابقات قهرمان آسیا به اردو تیم ملی دعوت خواهند شد.

وی افزود: استعدادهای خوبی را در این مسابقات شناسایی کردیم که قطعا آینده بوکس را خواهند ساخت.

سرمربی تیم ملی بوکس نوجوانان کشور با اشاره به میزبانی ملایر گفت: هیچ نقطه ضعف و کم و کاستی در این چند روزه من ندیدم و ملایر نمره قابل قبولی گرفت.

احدی خاطرنشان کرد: از تمام مدیران استان همدان و شهرستان ملایر برای فراهم کردن بهترین امکانات سپاسگذار هستیم.

وی با بیان اینکه تحول خوبی در رده‌های پایه بوکس ایجاد شده است، بیان کرد: ما در رده‌های پایه پشتوانه‌های خوبی داریم که نویدبخش روزهای خوب برای بوکس کشور است.

سرمربی تیم ملی نوجوانان کشور عنوان کرد: امیدواریم با نگاه مقام عالی وزارت ورزش و کمیته المپیک در تزریق منابع مالی شاهد توسعه روزافزون بوکس باشیم.

کد خبر 6092627

دیگر خبرها

  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • تحول خوبی در بوکس کشور ایجاد شده است/ همدان استعدادهای خوبی دارد
  • مسابقات قهرمانی بوکس کشور در ملایر
  • همدان بر سکوی نخست بوکس نوجوانان ایران؛ لرستان و تهران بر سکوی دوم و سوم
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • هلاکت ۴ نظامی به دست مبارزان مقاومت در المغراقه غزه
  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد