Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، این دادگاه ایتالیایی در بیانیه‌ای اعلام کرد قانون موجود برای نام خانوادگی کودکان در این کشور برای هویت آن‌ها تبعیض‌آمیز و مضر است. لازم است هر دو والدین بتوانند از نام خانوادگی خود برای کودکان‌شان استفاده کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است که کودکان باید نام خانوادگی هر دو والدین خود را داشته باشند تا بتوانند بعد‌ها از میان آن‌ها انتخاب خود را داشته باشند مگر اینکه پدر و مادر هر دو بر سر استفاده از یک نام خانوادگی برای فرزندشان توافق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این قانون جدید برای تصویب به پارلمان این کشور فرستاده شده است.

«النا بونتی» وزیر خانواده ایتالیا در حساب کاربری فیسبوک خود نوشت دولت به شکل کامل از این لایحه در پارلمان حمایت می‌کند. وی در ادامه گفت پدر‌ها و مادر‌ها هر دو باید به شکل یکسان برای بزرگ کردن کودکان شان احساس مسئولیت کنند.

این در حالی است که پاپ فرانسیس و رهبران سیاسی ایتالیا نگرانی‌های خود را درباره تاثیر کاهش میزان تولد در این کشور به دلیل افزایش هزینه‌ها به عنوان یکی از عوامل کاهش زادو ولد ابراز کردند.   منبع: ایرنا

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ایتالیا نام قانون اساسی نام خانوادگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۰۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،این برنامه ورزشی به منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی و نهادینه کردن ورزش همگانی انجام شده است.
در پایان این همایش به قید قرعه جوایزی ارزنده به شرکت کنندگان اهدا شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فناوری هشدار دهنده بلعیده شدن باتری ابداع شد
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره
  • چرا کودکان فرانسوی به خوش رفتار و مؤدب بودن مشهورند؟
  • پیاده‌روی خانوادگی در شهرکرد
  • راهکارهای جایگزین تنبیه بدنی در کودکان
  • والدین صبور در برخورد با کودک 4 تا 6 ساله موفقتر هستند
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ کودک آزاری مدرن: تلقین حس ناکافی بودن!
  • درخواست مکرون برای افزایش نظارت بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی
  • مکرون خواستار نظارت والدین بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی شد
  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)