Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - اقشار مختلف مردم اردبیل آمادگی خود را برای حضور حماسی در راهپیمایی روز قدس اعلام کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اقشار مختلف مردم استان اردبیل آمادگی خود را برای حضور حماسی در راهپیمایی روز قدس اعلام کردند.

اقشار مختلف مردم اردبیل از ثبت روزی حماسی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در روز جمعه خبر دادند و گفتند در این روز جنایات رژیم ستمگر اسرائیل را محکوم می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشارکت 1852 کتاب‌خوان شهرقدسی در یازدهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی / کتابخانه‌های سیار نقش مهمی در افزایش میزان مطالعه دارد + فیلمشهید سلیمانی در صحنه عمل نشان داد که قدس باید آزاد شودراهپیمایی روز جهانی قدس در همدان برگزار می‌شود/ حاجی بابایی سخنران روز جهانی قدس در مرکز استان

همه برای حمایت از کودکان و مردم مظلوم فلسطین فردا می‌آیند و مردم استان اردبیل بار دیگر خشم و انزجار خود را از اسرائیل غاصب نشان خواهند داد.

 

 

انتهای پیام/142/ی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۰۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مردم تونس ساعتی قبل یک راهپیمایی گسترده در پایتخت این کشور به مناسبت روز جهانی کارگر و همچنین اعلام حمایت خود از ساکنان مظلوم نوار غزه برگزار کردند.

این راهپیمایی در میدان النضال واقع در پایتخت تونس برگزار شد.

شهروندان لبنانی نیز با حضور در خیابان‌های بیروت پایتخت این کشور و برگزاری یک راهپیمایی گسترده حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

این راهپیمایی بنا به دعوت اتحادیه کارگران لبنان و به مناسبت روز جهانی کارگر برگزار شد.

روز گذشته نیز دانشگاه‌های لبنان در حمایت از ساکنان نوار غزه در برابر جنایات رژیم صهیونیستی شاهد برگزاری تحصن‌های دانشجویی بود.

این تحصن‌ها بنا به دعوت نهادهای دانشجویی در دانشگاه آمریکایی بیروت، دانشگاه لبنانی آمریکایی شاخه بیروت، تمام شاخه‌های دانشگاه بیروت العربیه، دانشگاه بین المللی لبنان شاخه‌های بیروت و البقاع، دانشگاه الحدت، دانشگاه القدیس یوسف در بیروت، دانشگاه هایکازیان و دانشگاه روح قدیس برگزار شد.

جمعی از دانشجویان دانشگاه آمریکایی لبنان روز گذشته در اعتراض به جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

کد خبر 6094117

دیگر خبرها

  • نقش حماسی بانوان در دفاع مطهر بی بدیل است
  • صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • معلمان شاخص ترین عنصر در تعلیم و تربیت فرزندان مردم هستند
  • سیمای معلم در آثار کاریکاتوریست اردبیلی
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • اجلاسیه سرداران و شهدای کهگیلویه به جهان مخابره می شود