Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-09@04:52:18 GMT

کشف نزدیک 10 تن آرد خارج از شبکه توزیع در بناب

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۰۲۸۲

کشف نزدیک 10 تن آرد خارج از شبکه توزیع در بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سهراب شفقی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله با برهم زنندگان نظم اقتصادی، ماموران مبارزه با قاچاق کالا شهرستان در پی کسب خبری مبنی بر خرید و فروش آرد در یکی از انبارهای شهر، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران با همکاری عوامل اداره تعزیرات حکومتی و با هماهنگی مقام قضایی شهرستان و در بازرسی از محل، مقدار ۹ تن و ۷۶۰ کیلو گرم آرد خارج از شبکه توزیع به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با اشاره اینکه در این راستا یک نفر پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شد تصریح کرد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد و درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند. 

انتهای پیام/
 

منبع: فارس

کلیدواژه: سکه طلا ارز فرمانده انتظامي بناب قاچاق کالا مرجع قضایی سکه طلا ارز خرید و فروش آرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۰۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 

سرهنگ مجتبی جمالی روز دوشنبه اظهار کرد: در ادامه طرح مقابله با قاچاق فرآورده های نفتی، ماموران پلیس استان همدان با اقدامات اطلاعاتی از جابجایی محموله سوخت قاچاقدر یکی از جاده های شهرستان ساوه با یک دستگاه کامیون تانکردار مطلع شده که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اشاره به توقیف کامیون مورد نظر در یکی از جاده های شهرستان ساوه افزود: در بازرسی از کامیون توقیفی ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی ساوه ارزش این محموله قاچاق کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۲ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی یادآور شد: قاچاق، پدیده شومی است که آسیب های فراوانی به اقتصاد جامعه وارد کرده و مانعی برای رشد تولید است و پلیس با تمام توان با این پدیده مقابله می کند .

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه ۸۷۶ هزار لیتر نفت گاز در کردستان
  • توقیف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • کشف بیش از ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در زنجان
  • تفاوت ثبت اطلاعات توسط صنف طلافروشان با سایر اصناف در سامانه جامع تجارت
  • عدم همخوانی میزان کشفیات با ارزش بازار قاچاق پوشاک
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد