Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از وزارت علوم، در ابتدای بیانیه بسیج کارکنان وزارت علوم به مناسبت روز جهانی قدس آمده است: حمد و سپاس بی‌کران خداوند سبحان را که به ما توفیق داد با حضور حماسی و باشکوه در آزمون سترگ و آوردگاه بزرگ "روز جهانی قدس"، بار دیگر زوال قطعی رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی و بیزاری از جبهه سلطه و استکبار و جاهلیت مدرن و قبیله‌ای روزگار را فریاد زنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه می افزاید: اگر تا پیش از انقلاب اسلامی، سرکردگان رژیم جعلی اسرائیل در تکاپوی اشغال سرزمین های اسلامی برای تشکیل حکومت رویایی از نیل تا فرات بودند؛ هم اینک با گذشت ۴۳ سال از عمر با برکت این انقلاب الهی، جلوگیری از فروپاشی و نابودی این رژیم جعلی به دغدغه اصلی صهیونیست ها تبدیل شده است. تحولات ۴۳ سال گذشته در منطقه راهبردی غرب آسیا، نشان داد هدف گذاری حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر محو رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار، یک هدف گذاری الهی، آرمانی و کاملاً دست یافتنی است.

در این بیانیه آمده است: اکنون روز قدس فراتر از مرزهای ایران و حتی فراتر از مرزهای جهان اسلام، به یک روز جهانی تبدیل شده است و امروز تمامی آزادیخواهان و عدالتخواهان جهان، به دنبال نابودی رژیم صهیونیستی و رهایی ملت مظلوم فلسطین از چنگال ظالمان ستم پیشه هستند. جبهه مقاومت روز به روز، حلقه محاصره را بر رژیم کودک‌کش صهیونیستی تنگ‌تر می کند و این رژیم، با اندک اقدامات تاکتیکی، هرگز قادر به رهایی خود از مرگ قطعی نیست.

بسیج کارکنان وزارت علوم در ادامه این بیانیه آورده است: شهید حاج قاسم سلیمانی با تبدیل سنگ های در دستان فلسطینی‌ها به انواع موشک‌ها، قدرت نظامی صهیونیست‌ها را ناکارآمد ساخت. اینک نه تنها قدرت نظامی صهیونیست‌ها، بلکه قدرت نظامی آمریکا هم در برابر مقاومت و نظام جمهوری اسلامی و قدرت دفاعی ایران ناکارآمد شده است. آمریکا روند افول قدرت را با شتاب طی می‌کند و متحدین آن در منطقه همانند سعودی‌ها، در باتلاق یمن گرفتار شده اند. آری تحولات داخلی در سرزمین‌های اشغالی، غزه، لبنان، سوریه، عراق و یمن، همگی از روند حتمی نابودی رژیم صهیونیستی خبر می دهد.

حضرت امام خمینی (ره) در شانزدهم مرداد ماه سال ۱۳۵۸ مصادف با سیزدهمین روز از ماه مبارک رمضان طی پیامی تاریخی خطاب به مسلمانان جهان درباره قدس و مساله فلسطین فرمودند «من طی سالیان دراز، خطر اسرائیل غاصب را گوشزد مسلمین نمودم که اکنون، این روزها به حملات وحشیانه خود به برادران و خواهران فلسطینی شدت بخشیده است و به ویژه در جنوب لبنان به قصد نابودی مبارزان فلسطینی پیاپی خانه و کاشانه ایشان را بمباران می‌کند.

من از عموم مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی می‌خواهم که برای کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبانان آن، به هم بپیوندند و جمیع مسلمانان جهان را دعوت می‌کنم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر است و می‌تواند تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین نیز باشد، به عنوان «روز قدس» انتخاب و طی مراسمی همبستگی بین‌المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین اعلام نمایند. »

به گزارش ایرنا، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس است. حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ این روز را  برای حمایت از مردم فلسطین نامگذاری و از مسلمانان جهان خواست برای حمایت از مردم فلسطین و کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی راهپیمایی کنند.

در این روز  مراسم های متعددی در کشورهای مختلف جهان در حمایت از ملت فلسطین برگزار می شود.

برچسب‌ها اسرائیل دانشگاه روز جهانی قدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسرائیل دانشگاه روز جهانی قدس اسرائیل دانشگاه روز جهانی قدس رژیم صهیونیستی مسلمانان جهان روز جهانی قدس وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۰۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت اعتراضی دانشجویان درآمریکا بیداری جهان نسبت به مساله فلسطین و عمق تنفر عمومی نسبت به رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، جامعه شناس و پژوهشگر اجتماعی و سیاسی از ارومیه در گفتگوی تلفنی با خبر مهاباد با اشاره به اینکه شمار بازداشتی ها از 130 نفر گذشته جمعی از دانشجوهای معترض هم از ادامه تحصیل تعلیق شدند گفت: آنچه در دانشگاه های آمریکا شاهد هستیم نشان دهنده بیداری افکار عمومی جهان نسبت به مساله فلسطین و عمق و دامنه تنفر عمومی نسبت به رژیم صهیونیستی و نسل کشی در غزه توسط اسرائیل با حمایت آمریکا و برخی دولت‌های اروپایی است.

دکتر فتح اللهی اضافه کرد: خاموش کردن صدای دانشجویان با رفتارهای خشن خاموش کننده مطالبات بر حق افکارعمومی جهان نخواهد بود و لازم است که دنیا و کشورهای حامی رژیم صهیونیستی به این مهم توجه کنند.

بر شمار دانشجوها و ساختمان هایی که تحصن در آنجا صورت می گرفت هر روز افزوده می شد تا روز هفتم که رئیس دانشگاه به پلیس گفت بیایید جمعش کنیم. حدود 100 نفر از دانشجوها و اعضای هیئت علمی مجروح شدند 712 نفر بازداشت.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • مشت آهنین علیه خیزش دانشگاهیان آمریکا اثرگذار نیست/ فعال شدن بسیج دانشجویی این بار در ایالات متحده
  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل / حمایت میلانی‌ها از فلسطین در هوای بارانی
  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل/ حمایت میلانی‌ها ازفلسطین درهوای بارانی
  • چرا فلسطین طی ۷ ماه جنگ همواره اصلی‌ترین موضوع جهانی بوده است؟
  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل/حمایت میلانی‌ها ازفلسطین درهوای بارانی
  • اندیشمندان دنیا به تغییر ساختار قدرت در جهان اتفاق‌نظر دارند
  • واکنش اتحادیه جهانی علمای مسلمان به خیزش دانشجویان در حمایت از فلسطین
  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • نقش مهم رسانه در عملیات طوفان الاقصی و رویدادهای پس از آن/دست برتر رسانه‌های مقاومت در تبیین جنایتهای رژیم صهیونیستی
  • حرکت اعتراضی دانشجویان درآمریکا بیداری جهان نسبت به مساله فلسطین و عمق تنفر عمومی نسبت به رژیم صهیونیستی است