Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ناصر جوانبخت روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش ریالی این تعداد غذای گرم توزیعی به بیش از ۱۰ میلیارد ریال می‌رسد که با استفاده از نیات واقفان تامین شده است.

وی اضافه کرد: این تعداد غذای گرم در قالب طرح ضیافت الهی با همراهی موقوفات تهیه و توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی ادامه داد: طرح ضیافت الهی به صورت متوالی در ۱۲ سال گذشته همزمان با سراسر کشور در استان اجرایی شده و ظرفیتی مناسب برای کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام جوانبخت تاکید کرد: اقامه نماز جماعت، مراسم سخنرانی، دعا، مناجات، برگزاری مراسم مذهبی از جمله مراسم احیای شب های قدر، مراسم روز قدس و برگزاری نماز عید سعید فطر در بقاع متبرکه در قالب طرح ضیافت الهی برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، طرح ضیافت الهی همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان اجرا می شود که برنامه های فرهنگی در کنار ضیافت افطاری و توزیع غذای گرم از جمله بخش های آن است.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی ارومیه سازمان اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی ارومیه طرح ضیافت الهی غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۰۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد احمدی در تشریح این خبر اظهار کرد: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیرهای عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، طی عملیات دقیق و منسجم موفق شدند تعداد ۴ هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو، و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.

وی افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۱۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، که در این عملیات ۳ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده قضائی تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

کد خبر 6089856

دیگر خبرها

  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند