Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان همزمان با فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، در بیانیه‌ای اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان را برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش ایمنا، در آستانه فراررسیدن روز جهانی قدس، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، در بیانیه‌ای اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان را برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَیٰ بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِالْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِالْأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا» (اسراء / ۱)

در آستانه فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس ۱۴۰۱، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به همراه مردم همیشه در صحنه و انقلابی استان اصفهان به ویژه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان، ضمن گرامیداشت این روز تاریخی و هم‌نوایی با ملت مظلوم فلسطین؛ ضمن اعلام حضور در راهپیمایی دشمن شکن و سراسری روز قدس همراه با مسلمین دیگر در سراسر جهان؛ ضمن بازخوانی و یادآوری جنایات رژیم غاصب صهیونیستی که اولین قبله مسلمین جهان را در چنگال پلید خود اسیر کرده است؛ همبستگی ایران اسلامی با ملت فلسطین را با حضور گسترده به گوش جهانیان رسانده و با اتحاد و انسجام؛ همنوایی و برادری میان امت بزرگ اسلامی را به نمایش خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در امتداد هم‌پیمانی با فرمان تاریخی امام راحل عظیم الشان و در تداوم اطاعت از ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) همگام با آحاد ملت ایران در روز جهانی قدس و پاسداشت خون شهدای گرانقدر مقاومت، به ویژه سردار دل‌ها، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، برگ زرین دیگری از همراهی امت‌های اسلامی اقصی نقاط جهان در حمایت از فلسطین و غضب بر رژیم صهینویستی را رقم خواهند زد.

رجاء واثق داریم که به یاری خداوند متعال به زودی شاهد رهایی قدس شریف و سرزمین مقدس فلسطین از چنگال صهیونیسم جهانی خواهیم بود.

کد خبر 571526

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روز قدس دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس راهپیمایی روز قدس جمعه روز قدس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان روز جهانی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۰۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

در این نشست خبری صابر جعفری کافی‌آباد رئیس مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سجاد یاهک معاون مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور دارند. همچنین ضمن ارایه گزارش عملکرد یک‌ساله مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره طرح‌های ملی خاتمه‌یافته و در دستورکار مرکز توضیحاتی ارایه می‌شود.

نحوه پیشرفت و تحولات شیوه اجرای طرح‌های ملی، از انتخاب مجریان و تعامل با آنان تا تحولات فنی اجرای پرسشنامه و شبکه ملی طرح‌های ملی در کشور و نیز چشم‌انداز مرکز طرح‌های ملی از دیگر مباحث مطرح در این نشست خبری به شمار می‌رود.

همچنین در این نشست درباره سیاست انتشار داده‌های ملی و در دسترس قرار گرفتن نتایج طرح‌ها توضیحاتی ارایه می‌شود.

نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۰ صبح در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

کد خبر 6090138 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • فرهنگ پهلوانی از گود زورخانه تا گرد جهان
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند