Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:05:55 GMT

برگزاری تجمع همبستگی با قدس و مسجد الاقصی در «صیدا» لبنان

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۰۷۷۰

برگزاری تجمع همبستگی با قدس و مسجد الاقصی در «صیدا» لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، ساکنان شهر صیدا در جنوب لبنان، تجمعی را به منظور ابراز همبستگی با قدس و مسجد مبارک الاقصی برگزار کردند. در این تجمع شماری از شخصیت‌های فلسطینی و لبنانی سخنرانی کردند.

سخنرانان این تجمع ضمن تمجید از مقاومت فلسطینیان در برابر اشغالگران صهیونیست به ویژه در مسجد الاقصی، تاکید کردند که به رغم تمامی تلاش‌های دشمن صهیونیستی و عادی‌کنندگان روابط با این رژیم، این ملت فلسطین است که حرف آخر را در مورد ثبات و امنیت منطقه خواهد زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها تاکید کردند که دشمن صهیونیستی در سرزمین فلسطین هیچ امنیت و آرامشی نخواهد داشت. این درحالی است که ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز پنجشنبه ۶ گردان از نیروهای ذخیره خود را فراخواند تا آن‌ها را در منطقه دیوار حائل و در امتداد مناطق مرزی با کرانه باختری مستقر کند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که فراخوانی این گردان‌ها پس از جلسه برآورد اوضاع توسط فرماندهان ارتش و به دستور آویو کوخاوی رئیس ستاد کل ارتش انجام گرفته است. این نیروها قرار است حداقل ۳ هفته در کرانه باختری مستقر باشند.

کد خبر 5477561 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: لبنان شهر صیدا رژیم صهیونیستی فلسطین مسجدالاقصی اوکراین روسیه رژیم صهیونیستی فلسطین عراق جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین ایالات متحده امریکا مسکو آخرین اخبار اوکراین ولودیمیر زلنسکی ولادیمیر پوتین ترکیه واشنگتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۰۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۲ لبنانی در حملات رژیم صهیونیستی

منابع خبری از شهادت ۲ شهروند لبنانی و ‌مجروح شدن ۳ نفر دیگر در حملات رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش مشرق، سازمان دفاع شهری لبنان اعلام کرد که در نتیجه بمباران امروز منطقه میس الجبل در جنوب لبنان ۲ غیرنظامی شهید و سه نفر دیگر مجروح شدند.

رژیم صهیونیستی طی چند ماه گذشته همواره مناطق مختلف جنوب لبنان را بمباران و شهروندان غیرنظامی را به شهادت رسانده است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • روز ۲۱۴ طوفان‌الاقصی| حملات سنگین اشغالگران به رفح
  • حمله موشکی گردان‌های قدس به «سدیروت» و «مفلاسیم»
  • روز ۲۱۳ طوفان‌الاقصی|دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه رفح
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • اعلام شهادت ۴ تَن از مبارزان قسام و گردان‌های قدس در کرانه باختری
  • شهادت ۲ لبنانی در حملات رژیم صهیونیستی
  • ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری در سایه حمله مجدد نظامیان صهیونیست
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری
  • شلیک ۴ موشک به مرکز نظامی اشغالگران در مزارع اشغالی شبعا
  • گزارش فلسطینی از اقدامات خرابکارانه و حملات صهیونیست‌ها در کرانه باختری