Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@09:11:40 GMT

بخش «جویم» فارس شهرستان شد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۰۸۸۸

بخش «جویم» فارس شهرستان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل محبی پور با اشاره به ابلاغ دستورالعمل هیأت وزیران، گفت: شهرستان جویم به مرکزیت شهر جویم متشکل از دو بخش مرکزی به مرکزیت شهر جویم «مشتمل بر دهستان جویم و دهستان چَغان» و بخش هَرم به مرکزیت روستای بُلغان «مشتمل بر دهستان هِرم و دهستان کاریان» است.

پیش از این، جویم بزرگ‌ترین بخش استان فارس و یکی از توابع شهرستان لارستان در جنوب شرقی استان فارس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاصله شهر جویم تا لار مرکز شهرستان لارستان و شیراز به ترتیب ۱۱۰ و ۲۵۰ کیلومتر است. با اضافه شدن جویم به شهرستان تعداد شهرستان‌های استان فارس به ۳۷ شهرستان افزایش یافت.

کد خبر 5477568

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری فارس جویم مصوبه هیات وزیران راهپیمایی روز قدس بوشهر ماه رمضان 1401 کرمانشاه ویروس کرونا شب قدر آمار کرونا روز قدس بارش باران خراسان رضوی قزوین روز جهانی قدس گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۰۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام یاسر مظاهری امام جمعه شهر مریانج در دیدار با عباس صوفی منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی که با حضور دهیاران روستاهای دهستان الوندکوه غربی برگزار شد، اظهار‌ کرد: مشکلات این منطقه (دهستان الوندکوه غربی) به‌خصوص روستاهای اطراف، همیشه دغدغه ما بوده، به طوری‌ که اولویت ما همواره تلاش برای رفع مشکلات روستائیان گرانقدر است و به این موضوع بارها در خطبه‌های نماز جمعه اشاره داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه نباید از مشکلات مختلف در روستاها غفلت کرد، افزود: مردم روستاها همواره پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های والای آن بوده و با تلاش برای رفع مشکلات باید قدردان این ایستادگی باشیم.

امام جمعه شهر مریانج متذکر شد: تلاش برای رفع مشکلات مردم به‌خصوص روستائیان پرتلاش، نزد خداوندمتعال پاداش ویژه‌ای دارد و بر این باورم که نماینده منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس با پشتوانه و تجربه بالا در امور اجرایی و مدیریتی، می‌تواند موجبات توسعه همدان و بخش‌های تابعه را رقم بزند.

مظاهری، نبود سالن ورزشی در منطقه را یکی از مشکلات اصلی روستائیان دامنه غربی الوند دانست و تأکید کرد: روستاها سرشار از استعداد در زمینه‌های مختلف هستند، امیدواریم با پیگیری به این استعدادها توجه شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل
  • نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • ‌ ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در «جویم» فارس
  • فارس بارانی می‌شود
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • تسریع در حل مشکلات دهستان دستجرد سفلی