Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@22:05:43 GMT

آمار کرونا کاشان ۸ اردیبهشت؛ بدون فوتی و یک ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۰۹۷۵

آمار کرونا کاشان ۸ اردیبهشت؛ بدون فوتی و یک ابتلای جدید

روابط عمومی دانشگاه علوم‌ پزشکی کاشان، آمار بیماران مبتلا به کرونا را در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، آمار بیماران مبتلا به کرونا را به شرح زیر اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار جدید حاد تنفسی در شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل شناسایی شد.

در مجموع ۱۴ بیمار حاد تنفسی در مراکز درمانی دو شهرستان بستری هستند که شش مورد مربوط به کاشان و هشت مورد مربوط به آران‌وبیدگل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازه زمانی، شش نفر از کل بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی دو شهرستان کاشان آران‌وبیدگل بستری شدند که پنج نفر از آن‌ها مربوط به کاشان و یک نفر مربوط به آران‌وبیدگل است.

در ۲۴ ساعت گذشته، موردی از فوتی در شهرستان کاشان و شهرستان آران‌وبیدگل ثبت نشده است.

تاکنون درصد پوشش واکسن‌های کووید ۱۹ در سنین بالای پنج سال، در دوز اول ۷۷.۴۰ درصد، دوز دوم ۷۰.۵۷ و درصد پوشش واکسن‌های کووید ۱۹ در سنین بالای ۱۸ سال و در دوز سوم ۳۵.۲۵ درصد بوده است.

کد خبر 571492

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ابتلا به کرونا آخرین اخبار ویروس کرونا آمار ابتلا به کرونا کرونا در ایران آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران آمار روزانه مبتلایان به کرونا کاشان کرونا در کاشان وضعیت کرونا در کاشان دانشگاه علوم پزشکی کاشان ابتلا به کرونا در کاشان وضعیت قرمز کرونا در کاشان آخرین آمار کرونا در کاشان کرونا دلتا در کاشان آمار واکسیناسیون کرونا میزان واکسیناسیون کرونا در ایران کرونا کاشان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آران وبیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۰۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها

حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه شهرستان آران و بیدگل از جمله شهرستان‌های موفق در طرح ملی «زندگی با آیه‌ها» در استان اصفهان بوده است، اظهار کرد: این طرح ملی به منظور ترویج گفتمان قرآنی در جامعه و به همت سازمان تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

وی با بیان اینکه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران وبیدگل با بومی‌سازی طرح ملی زندگی با آیه‌ها تولیدات مناسبی در راستای افزایش مشارکت شهروندان داشت، تصریح کرد: در اجرای این طرح بومی سازی شده، کلیپ‌های تفسیری سه دقیقه‌ای نکات تدبّری و مفاهیم آیات منتخب توسط حجت الاسلام «مهدی یوسفیان آرانی» معاون پژوهش مرکز تخصصی مهدویت حوزه عامیه قم بیان و تلاوت آیات منتخب آن را استاد محمدجواد نصیری آرانی قاری ممتاز ملی شهرستان آران و بیدگل بر عهده داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل با بیان اینکه هر روز ماه رمضان، یک مسابقه پیامکی روزانه از کلیپ همان روز برگزار می‌شد، افزود: در مجموع ۳۰ روز مسابقه از محتوای این کلیپ‌ها، ۳۴ هزار و ۲۰۰ نفر در این مسابقه شرکت کردند که یک آمار کم نظیر را از یک مسابقه قرانی شهرستانی در کشور رقم زدند.

وی گفت: قرعه کشی و اعلام اسامی برندگان این مسابقه در دهه کرامت برگزار خواهد شد و در مجموع ۶۰ نفر به عنوان برندگان مسابقه معرفی خواهند شد.

کد خبر 6094399

دیگر خبرها

  • کاهش ۳ درصدی حوادث منجر به فوت در استان اصفهان/ ۵۰ درصد فوتی‌های کشور مربوط به بخش ساختمان
  • غبارروبی قبور شهدای فرهنگی در شهرستان آران و بیدگل
  • مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • بیش از ۵۷ درصد فوتی‌های سال گذشته زنجان به مردان اختصاص داشت
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • آخرین وضعیت بارش‌ها تا اردیبهشت ۱۴۰۳ در کشور + آمار استان‌ها کم‌ بارش و پر بارش