Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران گفت: ۱۶۰ هزار واحد مسکونی برای رزمندگان و ایثارگران دارای معلولیت جسمی حوزه راه و شهرسازی احداث می‌شود که به همین منظور وزارت راه و شهرسازی پیگیر جامع ایثارگران دارای معلول جسمی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل ، حمید مردانیان ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های دفاع مقدس استان اردبیل اظهار داشت: 50 هزار واحد مسکن برای رزمندگان معسر حوزه راه و شهرسازی در قالب نهضت ملی مسکن در حال احداث است و با آغاز ساخت 4 میلیون واحد مسکونی تحول بزرگی در کشور در حال ایجاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: 160 هزار واحد مسکونی برای رزمندگان و ایثارگران دارای معلولیت جسمی حوزه راه و شهرسازی احداث می‌شود که به همین منظور وزارت راه و شهرسازی پیگیر جامع ایثارگران دارای معلول جسمی است که در این زمینه تلاش و جدیت ما بر تکمیل هر چه سریع‌تر این واحدها است تا در اختیار ایثارگران قرار خواهد گرفت.

مردانیان عنوان کرد: خدمت‌رسانی به جانبازان نیازمند توجه به اصول و سیاست‌های کلان هر سازمان است که به همین منظور باید خدمت‌رسانی به جانبازان با اصول و سیاست‌های کلان هر سازمان باشد که امری لازم و ضروری است تا مناسب‌سازی احداث ساختمان‌ها و واحدها به عنوان ماموریت‌های وزارت راه و شهرسازی مورد توجه باشد.

 مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران گفت: 90 درصد امور متوجه وزارت راه و شهرسازی است و در حال حاضر 11 هزار نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران تحت پوشش وزارت راه و شهرسازی هستند که به همین منظور خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران به عنوان یک وظیفه همگانی باید مورد توجه باشد.

بیش از 2 برابری ظرفیت در طرح نهضت ملی مسکن استان کردستان ثبت‌نام کردند ساخت "مسکن باکیفیت" در اولویت دستگاه‌های استان کردستان قرار گیرد رئیسی: مردم از خودروسازان‌ رضایت ندارند/ فناوری صنایع نظامی به خودروسازی سرریز می‌شود/ ساخت 4 میلیون مسکن شعار نیست

مردانیان تصریحکرد: رسیدگی به مشکلات و نیازمندی‌های خانواده‌های شهدا با جدیت در دستور کار قرار گرفته چرا که امروز به برکت خون شهدا و فداکاری‌های آن‌ها ایران اسلامی عزت و اقتداری بی‌بدیل را رقم زده است و این موضوع نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد که باید مورد توجه ویژه و اساسی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: شهدا بهترین الگوی تربیتی در جامعه هستند که باید برای ترویج فرهنگ و سیر شهدا به عنوان یک سرمایه ارزشمند مورد توجه باشد که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

انتهای پیام/138/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی ایثارگران دارای همین منظور برای رزمندگان واحد مسکونی مورد توجه هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۱۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در جریان سفر مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا، موضوع مسکن کارکنان بررسی شد تا پروژه ساخت ۷۶۴ واحد مسکونی اجرا شود.

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: در ساخت مسکن هدف این است که با یک آورده مختصر از طرف کارکنان انتظامی و با استفاده از کد ۶۲ و وام نهضت ملی مسکن، احداث ۷۶۴ واحد مسکونی کلنگ‌زنی شود.

وی افزود: در جلسه قرارگاه مسکن انتظامی استان کرمانشاه موضوعات مربوط به مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات جهادی و حرفه‌ای طی یکسال گذشته برای ساخت مسکن کارکنان فراجا در استان کرمانشاه، اکنون در فاز نخست ۵۴۶ واحد مسکونی و در فاز دوم ۶۴ واحد مسکونی با پیشرفت ۹۵ درصدی در حال اتمام است و به زودی تحویل کارکنان انتظامی خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اضافه کرد: در جریان سفر مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا، موضوع مسکن کارکنان بررسی شد تا پروژه ساخت ۷۶۴ واحد مسکونی اجرا شود.

سردار حاجیان تصریح کرد: زمینی به مساحت ۱۱ هکتار تحت عنوان طرح نهضت ملی مسکن با هدف احداث ۲۰۰۰ واحد مسکونی در یک برنامه پنج ساله اخذ شده است تا ساخت ۱۳۷۶ واحد طی سه سال تکمیل شود، مابقی واحدهای مسکونی نیز در یک برنامه و دو سال احداث می‌شود.

وی ادامه داد: برای اجرای پروژه زیرساخت لازم آماده است و به لحاظ خط اعتبار مالی نیز مذاکراتی انجام شده است.

کد خبر 751288

دیگر خبرها

  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن در دولت سیزدهم ساخته شده است
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۶۸ هزار واحد عبور کرد
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان