Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: برخی از افراد بیش از مصوبه هیئت‌رئیسه و آیین‌نامه پاداش‌هایی خارج از چارچوب دریافت کرده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد سراجی، عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال در حاشیه جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: اجازه دهید که نکاتی که در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال عنوان شده، توسط سایت فدراسیون فوتبال و سخن‌گو گفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من همیشه پاسخ‌گو بوده‌ام، اما عذرخواهی می‌کنم، دلگرمی ما به شما رسانه‌هاست و اگر رسانه‌ها نبودند خیلی از کارها را نمی‌توانستیم پیش ببریم.

وی پیرامون افشای پاداش‌هایی که پرداخت شده و گفته می‌شود مصوبه فدراسیون فوتبال را هم داشته، عنوان داشت: من پیش از این همه گفته‌ام، آن چیزی که مسلم است همه کارمندان و اعضای هیئت رئیسه و کارکنان فدراسیون فوتبال از حقوق، پاداش و حق جلسات برخوردار هستند و برخی از افراد بیش از مصوبه هیئت رئیسه و آیین‌نامه مربوط به پاداش‌ها مبالغی خارج از چارچوب دریافت کردند که آن مبالغ غیرقانونی بوده. البته افشای این مسائل در رسانه‌ها کار غیراخلاقی بوده و نباید اتفاق می‌افتاد. او همچنین تاکید داشت: باید این رویه اصلاح شود. ما در جریان آن بخش از پرداخت‌هایی که خارج از چارچوب بوده نبودیم و آن‌هایی که در چارچوب بوده مسلما مصوبه هیئت رئیسه را داشته و همه افراد مربوطه این حق جلسات، حقوق و پاداش‌ها را دریافت کردند و کار خلاف قانون نبوده. عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره غیبت عزیزی خادم در جلسه کمیته اخلاق، خاطرنشان ساخت: من از این موضوع بی‌اطلاع هستم. سراجی در پاسخ به این سوال که بحث تعلیق چقدر حقیقت دارد؟ تصریح داشت: اجازه دهید این مسائل از طریق فدراسیون فوتبال پاسخ داده شود. وی در پاسخ به این سوال با توجه به این که بانوان فوتسال پول نگرفتند و معترض هستند و در کنار آن یکسری افراد در فدراسیون پاداش‌های نجومی گرفته‌اند این موضوع با اخلاق حرفه‌ای منافات ندارد؟ عنوان داشت: من از این موضوع هم بی‌اطلاع هستم و اطلاعی ندارم که بانوان فوتسالیست پولی نگرفته‌اند. عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به این موضوع که در خیلی از موارد در فضای مجازی مسائلی را مطرح کرده ولی در مقابل خبرنگاران اظهار بی‌اطلاعی می‌کند، اذعان داشت: بحث‌های مالیاتی ارتباطی به فوتبال ندارد، مشکلاتی است و بدهی‌های مالیاتی معوق شده و امروز باید حل شود. اما این که گفته‌ام پای فوتبال ایستاده‌ام، باید اصلاحش کنم و بگویم که ما پای فوتبال ایستاده‌ایم، چون رسانه‌ها، اعضای مجمع، دلسوزان فوتبال و پیشکوستان همه پای فوتبال ایستاده‌اند و من اصلاح می‌کنم. سراجی در پاسخ به این سوال که چطور عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از نامه فیفا مطلع نیست؟ گفت: به هر حال یک تقسیم کاری صورت گرفته. من در جریان نامه هستم و پاسخ آن هم ارسال شده ولی در حوزه تخصص من نبوده.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال فوتبال ایستاده رسانه ها پاداش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۱۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا با حضور اعضا در تایلند برگزار شد و در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند برای نمایندگان ایران کسب شد.

 پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند.

طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد.

رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند