Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@05:30:24 GMT

برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۳۰ نقطه استان خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۱۴۷۱

برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۳۰ نقطه استان خراسان جنوبی

حجت الاسلام ملایی با اشاره به سخن رهبر انقلاب مبنی بر اینکه روز قدس امسال با سال های دیگر فرق دارد، گفت: امسال راهپیمایی روز قدس در ۳۰ نقطه خراسان جنوبی و روستاهای بزرگ با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام احمد ملایی امروز در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت روز قدس با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: امسال پس از دو سال، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور باشکوه و دشمن شکن مردم در سراسر استان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه ستاد بزرگداشت روز قدس از حدود یکماه پیش تشکیل شد و همه فریضه های ممکن را مدنظر و آمادگی کامل داشت، افزود: راهپیمایی روز قدس در ۳۰ نقطه استان و روستاهای بزرگ با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه های متعدد شامل تبلیغات محیطی، تولید و محتوا، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، اعزام مبلغ، برپایی نمایشگاه و نشست های بصیرتی به مناسبت روز جهانی قدس در سطح استان در حال انجام است.

حجت الاسلام ملایی به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و نسل کشی مسلمانان اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند:«به نظرم امسال روز قدس با سالهای دیگر فرق دارد. فلسطینی‌ها، هم در ماه رمضان گذشته و هم ماه رمضان امسال دارند فداکاری‌های بزرگی از خودشان نشان می دهند، و رژیم صهیونیستی هم انصافاً منتهای رذالت و جنایت را دارد انجام میدهد؛ دیگر از این بیشتر و خبیثانه‌تر کمتر قابل تصوّر است. هر غلطی از دستشان بر می‌آید میکنند؛ آمریکا هم پشتیبانی میکند، اروپا هم پشتیبانی میکند… البتّه متأسّفانه دولتهای اسلامی در این زمینه خیلی کم میگذارند، خیلی بد عمل میکنند؛ خیلی بیشتر از این باید برای فلسطین تلاش کرد و کار کرد و حرف زد».

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۱۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل مجتمع فرشته جنوبی تبریز تا پایان امسال

 پورخردمند گفت: مجتمع فرهنگی و مذهبی فرشته جنوبی در مساحتی افزون بر هزار و ۴۳۶ مترمربع به صورت اسکلت فلزی در چهار طبقه در حال احداث است.

وی مبلغ قرداد این طرح را ۶۰ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: این مجتمع تاکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و فضا‌های مختلفی مانند شبستان، کتابخانه برای مردان و بانوان، اتاق‌های اداری، آشپزخانه، سرویس‌های بهداشتی، نگهبانی در این فرهنگسرا پیش بینی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تکمیل مجتمع فرشته جنوبی تبریز تا پایان امسال
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی
  • میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود
  • اطلاعیه برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی)
  • اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی
  • پردیس های فرهنگیان خراسان جنوبی تبدیل به دانشگاه می شود
  • جذب سهمیه ۱۲۸۰ معلم برای خراسان جنوبی