Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز،  سایت فوتی‌رنکنیگ پس از برگزاری مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، رده بندی جدید فوتبال باشگاهی در آسیا را منتشر کرد و مدعی شد که ایران یک پله سقوط خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

آقایان در فدراسیون فوتبال دورهمی راه انداختند

دور آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، سپاهان شکست سنگینی را مقابل الدحیل تجربه کرد و فولاد در تقابل با شباب الاهلی به تساوی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عملکرد با پیروزی تیم‌های ازبکستانی همراه شد و پاختاکور توانست مقابل التعاون به برتری دست یابد و نسف قارشی به مرحله حذفی صعود کند.

کسب این نتایج باعث شد تا سایت فوتی رنکینگ از رده‌بندی احتمالی فوتبال باشگاهی پرده بردارد و مدعی شود که ازبکستان با پیشی از ایران در رده چهارم قرار گرفته است. ایران که پیشتر در رده چهارم بود، با قرارگیری در رده پنجم به سهمیه ۲+۲ در لیگ قهرمانان آسیای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۵ رسید.

سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیای ۲۰۲۳-۲۰۲۴ همچنان ۳+۱ است و در مورد شرایط کنونی نیز باید تا بهمن ماه صبر کرد. در صورت عملکرد خوب فولاد و شکست تیم ازبکستانی انتظار می‌رود ایران به جایگاه چهارم بازگردد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1138492 برچسب‌ها فوتبال ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فوتبال ایران لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۱۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط خودرو در محور مهاباد- ارومیه ۳ فوتی و مصدوم برجای گذاشت

سردار فداکارمکری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: انحراف و سقوط به کانال خودرو سواری در محور مهاباد-  ارومیه یک فوتی و ۲ مصدوم بر جای گذاشته است.

وی افزود: در این حادثه گزارشی مبنی بر تصادف نزدیک روستای یوسفکند به مرکز ١٢۵ ارسال شد که بلافاصله نیرو‌های ایستگاە ٢ و مرکزی این سازمان به محل اعزام شدند.

فداکارمکری اضافه کرد: خودرو سواری تندر ۹۰ از مسیر خود انحراف پیدا کرده و به کانال رودخانه سقوط کرده بود که متاسفانە یک کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت.

وی تاکید کرد: شهروندان برای برخورداری از هرگونه راهنمایی و مشاوره ایمنی می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۵، این سازمان در طول شبانه‌روز تماس حاصل کنند.

روزانه به طور میانگین ۱۵۰ تماس با سامانه ۱۲۵ این سازمان برقرار ولی کمتر از ۱۰ درصد آن منجر به عملیاتی می‌شود.

هم‌اکنون این سازمان در مهاباد در قالب سه ایستگاه، بیش از ۴۵ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از ۸ دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • سقوط خودرو در محور مهاباد- ارومیه یک کشته برجای گذاشت
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • سقوط خودرو در محور مهاباد- ارومیه ۳ فوتی و مصدوم برجای گذاشت
  • ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)
  • یک پله سقوط مقصودلو و طباطبایی در رنکینگ جهانی شطرنج