Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@04:44:02 GMT

اجرای ۱۲ طرح عمرانی در سال ۱۴۰۱

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۱۶۴۹

اجرای ۱۲ طرح عمرانی در سال ۱۴۰۱

شهردار قشم از اجرای ۱۲ طرح فنی و عمرانی توسط این شهرداری در سال ۱۴۰۱ با اعتباری افزون بر ۱۲۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میرداد میردادی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: احداث پارک محله سازمانی شامل زمین بازی کودکان، زمین ورزشی بسکتبال محله‌ای، سرویس بهداشتی، فضای سبز و مبلمان شهری به ارزش پنج میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از جمله این طرح‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین پایانه مسافربری شهرداری قشم در زمینی به مساحت پنج هزار و ۳۰۰ متر مربع با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال در حال احداث است.

شهردار قشم خاطرنشان کرد: مرحله عملیاتی طرح زیرسازی آسفالت معابر خاکی و روکش آسفالت ۱۰ نقطه از معابر شهر قشم نیز به ارزش ریالی ۲۴ میلیارد آغاز شده است.

میردادی تصریح کرد: مرحله یک احداث پیاده‌رو ضلع غربی بلوار شهید رجایی با اعتبار پنج میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال عملیاتی شده و زمین ورزشی ساحلی محله فین ها به مساحت ۴۶۰ مترمربع و طول سکوی ۸۵ مترمربع با اعتبار پنج هزار و ۸۰ میلیون ریال در حال حصارکشی و سکوسازی است.

وی نصب برج روشنایی آرامستان زیرانگی به ارتفاع ۳۰ متر و ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را از دیگر طرح‌های واحد فنی و عمرانی شهرداری قشم در سال ۱۴۰۱ برشمرد و افزود: حصار ورزشگاه شهید رضایی قشم نیز با تخصیص ۴۲۰ میلیون ریال بهسازی می‌شود.

شهردار قشم اظهار کرد: تأمین روشنایی پارک بوستان با اعتبار ۲۹۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌های فنی و عمرانی شهرداری قشم در آغازین روزهای سال ۱۴۰۱ به شمار می‌رود.

وی اظهار کرد: تمام معابر محله‌های بافت قدیم قشم برای نخستین بار با یک هزار تُن آسفالت سرد در حال لکه‌گیری است که ۶ میلیارد ریال برای تحقیق این مهم به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردمی هزینه شده است.

شهردار قشم گفت: اصلاح پیاده‌روی جنب اسکله شهید ذاکری با اعتبار سه میلیارد ریال به مساحت ۵۵۰ متر مربع و طول ۱۱۰ متر از دیگر طرح‌ها است که پیاده‌رو اسکله شهید ذاکری تا بازار ماهی فروشان به طول ۸۶۰ متر را به یکدیگر متصل می‌کند.

میردادی تاکید کرد: ترمیم آسفالت و پیورس انتهای بلوار شهید باهنر با مساحت ۱۶۰ مترمربع به طول ۵۰ متر، اصلاح ۲۰۰ مترمربع آسفالت آن به ارزش دو میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال نیز وارد مرحله عملیاتی شده است.

وی گفت: پارک مرجان در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع دارای آلاچیق، فضای سبز و سرویس بهداشتی با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح‌های فنی و عمرانی شهرداری قشم به شمار می‌رود.

شهردار خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود عملیات اجرایی حصار و سکوی زمین ورزشی ساحلی محله فینی‌ها، اصلاح پارکینگ و پیاده‌رو جنب اسکله شهید ذاکری و ترمیم آسفالت و پیورس انتهای بلوار شهید باهنر تا پایان فصل بهار به بهره‌داری برسد.

کد خبر 571501

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری قشم هرمزگان شهرداری قشم شهردار قشم پروژه هاي عمراني پروژه های شهری افتتاح پروژه های عمرانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دیگر طرح ها میلیارد ریال فنی و عمرانی شهرداری قشم میلیون ریال شهردار قشم سال ۱۴۰۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۱۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران

افراسیاب میرزایی در گفتگو با مهر اظهار کرد: سال ۱۴۰۱ برای طرح‌های مرتبط با سدهای هراز، گلورد، زارم‌رود، سجادرود و البرز در مجموع ۳ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته بود که این رقم در سال مالی ۱۴۰۲ به ۵ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار افزایش یافت.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای مازندران خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم برای سد هراز با تعریف طرح بسته هراز که شامل سد و شبکه می‌شود در قالب فاینانس چین اعتبارات مورد نیاز را تأمین مالی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های متعدد مرتبط با آب در استان مازندران با سرعت قابل ملاحظه‌ای در حال اجراست و تلاش می‌شود که از منابع اعتباری مختلف و همچنین تعامل با پیمانکاران روند اجرایی هیچ کدام از طرح‌ها متوقف نشود.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۸ درصدی طرح‌های عمرانی با اعتبارات آلایندگی در بندرماهشهر
  • واکنش وزارت راه به یکی دانستن «رفع نقاط پرحادثه» و «روکش آسفالت»
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد
  • تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری