Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک خبرگزاری داخلی مدعی شده پرسپولیس با علی کریمی برای قبول هدایت سرخ ها مذاکره کرده است

باشگاه پرسپولیس چندی پیش مذاکراتی پنهانی و غیرمستقیم با علی کریمی داشت تا از این چهره محبوب برای ادامه فصل استفاده کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از خبرورزشی، رضا درویش فروردین ماه گذشته خبر مذاکره با علی دایی و علی کریمی را صراحتاً تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از حذف این تیم مقابل آلومینیوم اراک نیز از یحیی گل محمدی حمایت کرده و هر گونه تغییری در کادرفنی سرخپوشان را منکر شده بود. البته تجربه در فوتبال ایران نشان داده که معمولاً حمایت‌های این چنینی از مربیان به ویژه در زمان بحران (!) از سوی مدیران باشگاه‌ها عاقبت چندان خوشی پیدا نخواهد کرد.

در همین ارتباط اما شنیدیم باشگاه پرسپولیس چندی پیش مذاکراتی پنهانی و غیرمستقیم با علی کریمی داشت تا از این چهره محبوب برای ادامه فصل استفاده کند. گویا این پیشنهاد موقت و فقط برای ۶ ماه به علی کریمی ارائه شده اما جادوگر محبوب فوتبال ایران این پیشنهاد را رد کرده و اعلام کرده فقط حاضر است با قراردادی یک سال و ۶ ماهه این پُست را قبول کند!

اخبار داغ 

رکنا برگشت معاون حقوقی پرسپولیس: حضور سیلوا در استقلال غیرقانونی است درخشش وریا غفوری معادلات ترکیب استقلال را به هم می زند؟ کریم بنزما 4 تا گل تا تبدیل شدن به دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید دامن زدن دنی آلوز به شایعات پیوستن پائولو دیبالا به بارسلونا / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۱۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) پخت محبوب‌ترین رامن گوشت و نودل در خیابان‌های ژاپن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرادید

دیگر خبرها

  • (ویدیو) پخت محبوب‌ترین رامن گوشت و نودل در خیابان‌های ژاپن
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • ادعای جنجالی یکی از عمو‌های فیتیله‌ای علیه مجید قناد!
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم/اسرائیل وارد جنگ تمام عیار با ایران نمی‌شود
  • فیلم کامل ادعای کریمی‌قدوسی درباره کلاهک هسته‌ای | اروپایی‌ها دست و پاشون را جمع کنند!
  • فیلم کامل ادعای تهدیدآمیز کریمی‌قدوسی درباره کلاهک هسته‌ای