Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا قاسمی‌فرزاد گفت: دولت سیزدهم در شرایط خطیری اداره امور کشور را به عهده گرفته، بنابراین کار برای خدمتگزاران در این دولت از ضریب اهمیت بالاتر و ویژه‌تری برخوردار است.

ظهر امروز جلسه استاندار با فرمانداران شهرستان‌های استان برگزار شد.

او گفت: مسکن و تامین آن، از دغدغه‌های جدی مردم است وباید فرمانداران در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، تمام توان و امکانات را به کار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی فرزاد گفت: باید برش‌های شهرستانی طرح نهضت ملی مسکن را با جدیت پیگیری کنید.

استاندار همدان در ادامه گفت: با توجه به احتمال سفر رئیس جمهور به استان، فرمانداران طرح‌ها و نیاز‌های زیربنایی خود را به دقت احصا و با ایجاد تعامل مستمر با مدیریت مرکزی استان، زمینه بهره‌برداری هرچه‌بهتر از این فرصت را فراهم کنند.

او گفت: ضمن برقراری تعامل سازنده و قانونمند و استفاده از ظرفیت‌های موجود در امر خدمت‌رسانی به مردم، حفظ استقلال مدیریتی فرمانداران یکی از ضروریات و الزامات است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری همدان طرح مسکن ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۱۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان سمنان رتبه سوم اجرای نهضت ملی مسکن را کسب کرد

استاندار سمنان گفت: در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲، استان سمنان با پیشرفت ۵۵ درصدی توانست رتبه سوم کشور را در طرح نهضت ملی مسکن به دست بیاورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در جلسه شورای مسکن استان سمنان اظهار کرد: مبحث صدور نشدن مجوز لازم برای پرداخت تسهیلات در حوزه نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار داشته است و پیگیری خواهد شد.

وی افزود: ما در بحث نهضت ملی مسکن در جایگاه خوبی قرار داریم، لذا جلسات متناظر در سطح شهرستان‌های استان نیز در بحث طرح نهضت ملی مسکن برگزار شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه در سراسر استان پروژه‌ها در حوزه نهضت ملی مسکن به خوبی در حال پیشرفت است، خاطرنشان کرد: پیمانکاران پروژه‌های نهضت ملی مسکن، از پتانسیل امکانات، مصالح و نیروی انسانی موجود در سطح استان به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.

هاشمی تصریح کرد: در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲، استان سمنان با پیشرفت ۵۵ درصدی توانست رتبه سوم کشور را در طرح نهضت ملی مسکن به دست بیاورد.

وی ادامه داد: مصوبات شورای مسکن استان سمنان ضمانت اجرایی داشته است و تمام اعضا و دستگاه‌های اجرایی باید در خصوص اجرای هرچه بهتر مصوبات همراهی لازم را داشته باشند.

کد خبر 751514

دیگر خبرها

  • نهضت آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور پیگیری می‌شود
  • استان سمنان رتبه سوم اجرای نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • پیگیری نارضایتی شهروندان همدانی از خدمات راه آهن
  • قطار ۵ ستاره به همدان می‌آید
  • ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان افزوده شد
  • قطار ۵ستاره تابستان امسال به همدان می‌رسد
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • طرح نهضت ملی مسکن رضوانشهر در مرحله صدور پروانه
  • متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند
  • رد پای دلالان به طرح مسکن ملی یزد باز شد