Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@20:47:28 GMT

همایش بانوان کارآفرین صنعت غذا و گردشگری برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۱۷۹۲

همایش بانوان کارآفرین صنعت غذا و گردشگری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رفیعی روز پنج‌شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ با اعلام این خبر افزود: این همایش با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری خوراک و نقش پرنگ بانوان در توسعه این صنعت است.

معاون گردشگری استان تهران عنوان کرد: «یکی از اهداف این همایش معرفی بانوان کارآفرین و خلاق در بخش غذا به صنعت گردشگری است.

وی افزود: «تنوع خوراک، طعم، سبک‌های میزبانی، آئین‌های غذایی و معماری آشپزخانه ایرانی ظرفیت بسیار بالایی را در کنار صنایع‌غذایی برای توسعه گردشگری خوراک در استان تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنیا اخگری دبیر همایش صنعت غذا و گردشگری و رئیس گروه بانوان باشگاه غذا و خوراک شناسی کمیسیون ملی یونسکو ایران گفت: حمایت و پشتیبانی از بانوان کارآفرین صنعت غذا و گردشگری، نمایش زبان قالب ایران در آن سوی مرزها از طریق آشپزی سنتی و معرفی فعالیت بانوان این حوزه، تشکیل کارگروه‌، های تخصصی در حوزه آشپزی، خدمات غذا و گردشگری، توسعه برندسازی صنعت غذا و گردشگری، آشنایی هرچه بیشتر مردم با نوع فعالیت بانوان سرآشپز و کارآفرین صنعت غذا و گردشگری، رشد صنعت غذا و گردشگری همزمان با توسعه فرهنگ کشور و تلفیق بهینه مباحث غذا و گردشگری با یکدیگر از اهداف این همایش است.

اخگری افزود: از دیگر محورهای این همایش تخصصی می‌توان به بررسی نیازها و توانایی بانوان کارآفرین صنعت غذا و گردشگری، مهندسی آشپزی و خدمات غذا در صنعت گردشگری، بررسی فعالیت بانوان سرآشپز و کارآفرین در شهرهای مختلف ایران، توسعه فرهنگ سازی در تعیین نقش آفرینی سرآشپز و کارآفرین صنعت غذا و گردشگری، معرفی غذاهای‌سنتی، بومی و محلی جهت توسعه صنعت غذا، آشنایی با بانوان موفق و فعال صنعت غذا و گردشگری با هدف توسعه و ارتقا حوزه، نقش کارگاه‌های آموزشی در توسعه فعالیت بانوان سرآشپز و کارآفرین صنعت غذا و گردشگری و بررسی چارچوب‌های مهمان نوازی و میزبانی از دیدگاه بانوان سرآشپز و کارآفرین صنعت غذا اشاره کرد.

وی افزود: این همایش روز ۱۷ اردیهشت از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 5477593 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: برج میلاد تهران علی رفیعی گردشگری کارآفرینی شهرداری تهران شورای شهر تهران روز قدس ماه رمضان 1401 آموزش و پرورش پلیس راهور قوه قضاییه شهر تهران آلودگی هوا ماه مبارك رمضان روز جهانی قدس وضعیت معابر گردشگری مترو بانوان کارآفرین فعالیت بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۱۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کرمان

 علی نقوی پیس از ظهر امروز در نشست خبری گفت :دومین همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری و توسعه استان کرمان (کرمان آیدکس ۲۰۲۴) تلاش دارد در دو بخش معرفی بهتر کرمان و ارائه تصویر بهتر و شفاف‌تری از استان، برگزار شود.

وی  افزود: کرمان هیچوقت متناسب با پتانسیل‌هایش توسعه پیدا نکرده و این رویداد تلاش دارد به سرمایه‌گذارانی که مایل هستند در استان سرمایه‌گذاری کنند، تصویر بهتری ارائه دهد.

نقوی اظهار کرد : فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان در این رویداد ارائه می‌شود و نمایشگاه جانبی نیز مورد استقبال قرار گرفته و شرکت‌های بزرگ و شناخته شده‌ای در این گردهمایی حضور خواهند داشت.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و امور زیربنایی اتاق بازرگانی استان کرمان گفت: در این رویداد فضایی برای صنایع کوچک که نیازمند جذب سرمایه هستند، در نظر گرفته شده و شانس تامین مالی برای آنها وجود دارد، ویژگی مهم دیگر این رویداد برپایی غرفه صندوق توسعه ملی و سازمان بورس و شرکت فرابورس ایران است و کارشناسان این نهاد مالی، آموزش و پرسش و پاسخ با فعالان اقتصادی خواهند داشت .
وی تصریح کرد: همایش کرمان آیدکس از ۲۴ تا ۲۸ اردیبهشت ماه جاری برگزار می‌شود و ۲۲ پنل تخصصی در برش استانی و ملی داریم و دیدگاه‌ها برای توسعه سرمایه‌گذاری و چالش‌ها و موانع مطرح خواهد شد.
دبیر دومین همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان با اشاره به حضور جمعی از نخبگان کرمانی در این رویداد، اظهار کرد: از بخش خصوصی و دولتی، معاون رئیس جمهور، وزرای اقتصاد، صمت، نیرو و رئیس سازمان سرمایه‌گذاری خارج در این رویداد حضور خواهند داشت و تلاش بر این است خروجی پنل‌های تخصصی، راه‌حل‌های قابل دسترس و اجرا برای توسعه کشور باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • معلمان معمار اصلی شخصیت افراد در جامعه هستند
  • حمایت همه‌جانبه از استان‌ها برای توسعه فعالیت‌های ورزشی
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری
  • معلمان نقش اصلی و تأثیرگذار در توسعه و بالندگی جامعه دارند
  • همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کرمان
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • کرمان میزبان همایش سرمایه‌گذاری آیدکس ۲۰۲۴
  • برگزاری همایش سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس ۲۰۲۴»