Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا صالح ظهر پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان البرز با تقدیر از زهرا عربشاهی به عنوان رئیس سابق سازمان، عبدالرضا کریم پور را به عنوان رئیس جدید سازمان مدیریت برنامه ریزی استان معرفی کرد و تاکید کرد: باید متناسب با جمعیت استان شرایطی فراهم شود که زیرساخت‌های استان ارتقا یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: دولت طی اقدامی بزرگ و مؤثر، سند و منشور عملیاتی کارگزاران نظام را تحت عنوان سند تحول دولت تهیه و تدوین کرده است.

معاون مجلس، حقوقی و امور استان‌های سازمان برنامه و بودجه افزود: در این سند اهداف و برنامه‌های دولت و نقش مدیران در سطوح مختلف تعریف شده است.

صالح گفت: یکی از اهداف سازمان برنامه و بودجه کشور تمرکززدایی و اعطای اختیارات لازم به استان‌ها است و برای این امر نیز پیشنهاداتی دارد که در صورت موافقت مجلس شورای اسلامی، بسیار مؤثر خواهد بود.

وی افزود: اعطای اختیارات به نهادهای خودالتزام نیز یکی از این برنامه‌ها است.

معاون مجلس، حقوقی و امور استان‌های سازمان برنامه و بودجه اضافه کرد: ضرورت دارد که کارگروه ویژه تأمین مالی در کنار شورای برنامه ریزی استان با هدف اتخاذ راهکارهای لازم جهت درآمدزایی برای استان و جذب سرمایه‌های بخش خصوصی برای پیشبرد پروژه‌ها، تشکیل شود.

در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های زهرا عربشاهی، عبدالرضا کریم پور بعنوان رئیس جدید سازمان مدیریت برنامه ریزی استان معارفه شد.

کد خبر 5477685

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا صالح سازمان برنامه و بودجه راهپیمایی روز قدس بوشهر ماه رمضان 1401 کرمانشاه ویروس کرونا روز قدس آمار کرونا شب قدر خراسان رضوی بارش باران روز جهانی قدس قزوین مشهد برنامه ریزی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۱۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد

آفتاب‌‌نیوز :

شورای امنیت سازمان ملل قرار است به درخواست الجزائر در خصوص کشف گور‌های دسته‌جمعی در روز سه شنبه تشمیل جلسه دهد.

الجزایر از دی ماه سال گذشته برای یک دوره ۲ ساله به عضویت غیر دائم شورای امنیت سازمان ملل در آمده است.

واسیلی نبنزیا، نماینده روسیه در سازمان ملل متحد نیز خواستار تحقیقات مستقل بین المللی در مورد کشف اخیر گور‌های دسته جمعی در نوار غزه شد.

پیش از این، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد نیز، خواستار اجازه فوری به بازرسان بین‌المللی برای بازدید از گور‌های دسته جمعی در نوار غزه شده بود.

به گفته سازمان امدادرسانی غزه تاکنون ۱۴۰ گور دسته‌جمعی در مناطق مختلف غزه به خصوص در محوطه بیمارستان الناصر در خان یونس کشف شده است.

به گفته این سازمان، تعدادی از شهدا با دستان بسته به شهادت رسیده که نشان از اعدام میدانی آن‌ها دارد. همچنین شواهدی از زنده به گور کردن تعدادی از شهدا نیز به دست آمده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد
  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • برنامه دولت برای تخصیص ارز برنج اعلام شود
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • وابستگی صندوق‌های بازنشستگی به بودجه دولت ناشی از چیست؟
  • اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد