Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@12:49:37 GMT

۵۰۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان دزفول توزیع شد + فیلم

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۱۹۴۹

۵۰۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان دزفول توزیع شد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها_ طبخ و توزیع بیش از ۵هزار پرس غذای گرم جهت توزیع بین نیازمندان و مناطق محروم شهرستان دزفول تهیه و توزیع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  دزفول،  ماه مبارک رمضان برای خودسازی است، که این ماه را باید غنیمت شمرد و برای تمرین رفتارهای درست‌تر تلاش کرد، در این ماه می‌توان صبر، ایمان، امید و تقوا و هر چه فضائل است را برای خود مرور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از فضیلت‌های زیبا در ماه مبارک رمضان همدلی و کمک به همنوع خود بوده؛ در واقع یکی از آموزه‌های اصلی مسلمانان به فکر همنوع خود بودن است و یاری رساندن به دیگران بسیار مورد توجه است. در پیکر تمامی انسان‌ها روح خدا دمیده شده است و در صورتی که مشکلی برای کسی پیش بیاید دیگران نیز آزرده خاطر می‌شوند.

طبخ غذای نذری در اندیمشک از سوی قرارگاه فرهنگی و جهادی مالک اشتر+تصاویرطبخ غذای متبرک رضوی برای نیازمندان دزفول به مناسبت میلاد امام رضا(ع)+تصاویرمرحله سوم کمک مومنانه با توزیع اقلام حمایتی و طبخ غذای گرم در آران و بیدگل ادامه دارد

در ماه مبارک رمضان کمک کردن روزه داران به نیازمندان روحیه ایثار، گذشت، فداکاری، برادری و یکرنگی را در جامعه پررنگ می‌کند و این مهم موجب برکات بی‌شماری در زندگی فردی و تقویت اخلاق اجتماعی می‌شود. کمک به فقرا یک مسئولیت اجتماعی است ولی ابتدا باید نیازمندان واقعی شناسایی شوند تا بتوان این مسئولیت را به بهترین شکل اجرا نمود.

در این راستا گزارش فیلمی خبرگزاری تسنیم از این اقدام خداپسندانه طبخ و توزیع 5هزارپرس غذای گرم برای نیازمندان شهرستان دزفول را مشاهده کنید.

 

 

 

 

انتهای پیام/337/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۱۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از میز غذای وزیر اقتصادمان در شهر ریاض عربستان

وزیر اقتصاد جمهوری اسلامی ایران و وزرای مالی عربستان سعودی، قطر و امارات متحده عربی در مراسم پنجاهمین سالگرد بانک توسعه اسلامی در شهر ریاض شرکت کردند. تصویری از غذا خوردن خاندوزی با وزرای دولت‌های عربی به سوژه کاربران فضای مجازی تبدیل شده است. منبع: برترین‌ها

دیگر خبرها

  • تصویری از میز غذای وزیر اقتصادمان در شهر ریاض عربستان
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • (ویدیو) غذای خیابانی در پاکستان؛ پخت و سرو ۵۰۰ کیلو آب نخود با مرغ و تخم مرغ
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • نیاز آذربایجان‌غربی به ۵۰۰۰ کلاس درس برای رسیدن به استاندارد کشوری
  • بازداشت ۵۰۰۰ فلسطینی در نوار غزه از آغاز جنگ
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر