Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه پلیس فتای استان، سرهنگ "محسن محمودی" گفت: هموطنانی که قصد پرداخت کردن فطریه خود به صورت اینترنتی را دارند حتما از طریق شماره حساب، آدرس های اینترنتی و مؤسسه های معتبری که از طریق رسانه ملی اعلام می شود اقدام کنند.

وی افزود: باتوجه به ایام پایانی ماه مبارک رمضان و فرارسیدن عید سعید فطر، کاربرانی که در فضای مجازی با تبلیغات و پیام هایی مانند جمع‌آوری فطریه و نذورات و یا سایر موضوعات مواجه شدند قبل از بررسی و صحت و سقم موضوع اقدام به پرداخت وجه نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: هموطنان حتما توجه داشته باشند که از کلیک کردن بر روی پیامک ها و تبلیغاتی که حاوی لینک بوده پرهیز کنند تا به درگاه های جعلی پرداخت هدایت نشده و از خالی شدن حساب بانکی خود جلوگیری به عمل آورند.

رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی افزود: کاربران فضای مجازی برای کمک و مشارکت در کارهای انسان دوستانه باید از طریق شماره حساب نهاد های معتبر و سازمان های مربوطه اقدام کرده و از کلیک بر روی لینک های جعلی در شبکه‌های اجتماعی و پرداخت‌های اینترنتی به افراد ناشناس جدا خودداری کنند.

وی به کاربران فضای مجازی توصیه کرد برای پرداخت فطریه خود از منابع موثق و مورد اطمینان اقدام کنند و مراقب فریب‌های افراد سودجو و تبلیغات دروغین آنها باشند.

سرهنگ محمودی از شهروندان و کاربران فضای مجازی درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و یا شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ با پلیس فتا درمیان بگذارید. .

برچسب‌ها فطریه کلاهبرداری پلیس فتا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فطریه کلاهبرداری پلیس فتا فطریه کلاهبرداری پلیس فتا فضای مجازی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۲۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان

کاربران فضای مجازی به برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با دانشجویان واکنش نشان دادند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، کاربران فضای مجازی به برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با دانشجویان واکنش نشان دادند.پس از تحصن دانشجویان آمریکایی در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی، پلیس آمریکا برای متفرق کردن آن‌ها با خشونت به مقابله با آن‌ها پرداخت

 

.

 

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • با این کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا شوید
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سوالات کنکور