Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد رمضانی به تشریح پیشرفت فاز ۵ عمار یاسر پرداخت و اظهار داشت: این پروژه به‌عنوان مهم‌ترین پروژه منطقه هفت شهرداری بوده و برای آن در سال ۱۴۰۱ اعتبار ویژه‌ای برای تملک در نظر گرفته‌شده تا بتوانیم این پروژه را به اتمام برسانیم.

وی اعتبار تملک فاز ۵ عمار یاسر را در سال ۱۴۰۱ عددی بالغ‌بر ۱۴۷ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: از ۱۸۰ میلیارد تومان بودجه تملک سال ۱۴۰۱ که به این منطقه اختصاص داده‌شده حدود ۱۴۷ میلیارد تومان مربوط به تملکات این پروژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر منطقه هفت شهرداری قم اراده و همت مدیریت شهری در سال ۱۴۰۱ را تکمیل و بهره‌برداری این پروژه دانست و ابراز کرد: دلایل زیادی برای عدم تکمیل این پروژه وجود دارد و تنها به شهرداری مربوط نیست، البته کمبود بودجه و عدم توافق شهروندان با شهرداری تأثیر زیادی در طولانی شدن این پروژه داشته است.

وی از آغاز عملیات تخریب بعضی از پلاک‌های خریداری‌شده از هفته آینده خبر داد و یادآور شد: خوشبختانه تعدادی از پلاک‌های مسئله‌دار مسیر در چند ماه گذشته خریداری‌شده و عملیات تخریب به‌زودی آغاز می‌شود تا پروژه متوقف نشده و بتوانیم طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، عرشه و مباحث عمرانی آن را پیش ببریم.

رمضانی از تشکیل تیم تملک در منطقه نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: جلسات ویژه‌ای با اعضای کارگروه تملک شهرداری مرکز به‌صورت هفتگی برگزارشده و مدیریت شهری در تلاش است، این پروژه به‌صورت کامل به بهره‌برداری رسیده و برنامه تملک تنها تا خیابان بیگدلی ختم نشود.

وی با اشاره به آمادگی شهرداری در تملک ملک‌های مسیر پروژه تا راه‌آهن مطرح کرد: هر شهروندی که در طول مسیر پروژه ملک داشته می‌تواند برای واگذاری آن به شهرداری مراجعه کرده و اقدامات لازم را برای فروش ملک خود به شهرداری انجام دهد.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم تعداد پلاک‌های تملک نشده مسیر تا ریل راه‌آهن را ۸۴ مورد اعلام کرد و گفت: بانک املاک شهرداری املاک مرغوبی در پردیسان و چند قطعه در شهرک زین‌الدین را برای تملک این پروژه اختصاص داده و شرایط خوبی برای شهروندان ایجادشده است.

وی تعداد کل املاک فاز ۵ عمار یاسر را ۱۸۶ پلاک اعلام کرد و گفت: تا پایان سال ۱۴۰۰ تعداد ۱۰۲ پلاک تملک شده و ۸۴ پلاک باقی‌مانده که تا محور بیگدلی ۲۹ پلاک، تا خیابان دورشهر ۳۵ پلاک و تا راه‌آهن ۲۲ پلاک هنوز تملک نشده که امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۱ تملک آن انجام شود.

رمضانی در پایان از انجام توافقات اولیه با چهار ملک خبر داد و افزود: چهار ملکی که تنها حیاط آن‌ها در طرح است، با مجوز شهردار و توافق مالکان به‌زودی تخریب می‌شود و قبل از توافق‌نامه قانونی مسائل مالی آن‌ها تأمین‌شده و برای شمع گذاری آماده می‌شود.

انتهای پیام/78023

منبع: فارس

کلیدواژه: رمضانی شهرداری قم پروژه عماریاسر فاز ۵ عمار یاسر میلیارد تومان سال ۱۴۰۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۲۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: پل عابر پیاده خیابان آبشار با هزینه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، پیشرفت ۸۵ درصدی داشته و ردیف بودجه تامین شده است که به پروژه تزریق می‌شود.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در خیابان آبشار بعد از پل غدیر به دلیل تردد ساکنان از شمال به جنوب به سمت حاشیه زاینده‌رود، مشکلات و حوادث زیادی رخ می‌داد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط سخت تردد شهروندان، شهرداری منطقه ۶ احداث پل عابر پیاده در خیابان آبشار سوم، جنب خیابان مسرور در امتداد شمال به جنوب را در دستور کار خود قرار داد، افزود: عملیات اجرایی، احداث پل‌های عابرپیاده به دلیل تداخل با فضای سبز نیاز به دریافت مجوز داشت که این اقدام نیز انجام شده است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه فونداسیون پنج پایه بتنی پل عابرپیاده خیابان آبشار اجرا شده است، ادامه داد: ۶۵ متر طول عرشه فلزی، ۱.۶ متر عرض و ۵.۵ متر ارتفاع این پل است

باقری با بیان اینکه ۹۰ درصد پل‌های عابر در کارخانه ساخته و در محل نصب می‌شود، گفت: پل عابر پیاده خیابان آبشار با هزینه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، پیشرفت ۸۵ درصدی داشته است که ردیف بودجه تأمین و به پیمانکار پروژه تحویل شده که با پیگیری و تلاش جهادی در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 748665

دیگر خبرها

  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • ارجاع جدول مربوط به تملک دارایی‌های مالی به کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳
  • مدارا با مردم، یک اصل مهم اسلامی و اصلی برای شهرداری‌ها است
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • رشد ۷۰ درصدی بودجه منطقه ۷ اصفهان در ۱۴۰۳‏
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان