Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@17:36:00 GMT

کلینیک دندانپزشکی در تهرانپارس

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۲۳۴۹

در بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهرانپارس، ما می‌دانیم که سلامت دهان برای سلامت عمومی و رفاه شما ضروری است. ما می‌دانیم که سلامت دهان به ویژه دندان‌ها، لب‌ها و زبان - برای گفتار ضروری است و بر توانایی ما برای چشیدن، جویدن و هضم غذاها تأثیر می‌گذارد. ما همچنین می‌دانیم که سلامت ضعیف دهان مانند التهاب مزمن ناشی از بیماری لثه با بیماری قلبی، انسداد و سکته مغزی مرتبط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی تحقیقات نشان می‌دهد که دهان سالم ممکن است به جلوگیری از زایمان زودرس و نوزادان کم وزن کمک کند و به ما در جلوگیری از از دست دادن حافظه در سال‌های بعدی زندگی کمک کند. ما در بهترین کلینیک دندانپزشکی در فرجام متعهد هستیم که به شما کمک کنیم تا سلامت دهان و دندان خود را به عنوان بخشی جدایی‌ناپذیر از سلامت و تندرستی کلی خود حفظ کنید.

بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهرانپارس

ما در بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهرانپارس متعهد هستیم که به شما کمک کنیم تا سلامت دهان و دندان خود را به عنوان بخشی جدایی‌ناپذیر از سلامت و تندرستی کلی خود حفظ کنید. ما مراقبت‌های دندانی جامع و کاملی را برای کودکان و بزرگسالان در هر سنی ارائه می‌دهیم. یا بیمارانی با زمینه پزشکی که ممکن است مدیریت سلامت دهان و دندان آنها پیچیده‌تر شود، ارائه می‌کنیم. تمام مراقبت‌های دندانپزشکی مستقیماً توسط جناب دکتر قایمی و تیم حرفه‌ای‌شان انجام می‌شود. بیمارانی که به سلامت و مراقبت دهان و دندان پیشرفته نیاز دارند تحت مراقبت‌های پیشرفته بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهرانپارس درمان می‌شوند.

در اینجا فهرست جزئی از شرایطی است که ما در بهترین کلینیک دندانپزشکی در فرجام درمان می‌کنیم. اگر به خدمات ما علاقه‌مند هستید، با شماره اصلی ما به شماره  2495-612-625-2495 تماس بگیرید و ما خوشحال خواهیم شد که شما را با درمانی که برای شما مناسب است معالجه کنیم.

أنواع خدمات بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهرانپارس شکل غیر طبیعی سر / پلاژیوسفالی دندان دردهای غیر معمول سندرم بکویث وایدمن بریس‌ها پل‌ها سرطان سر و گردن بریس‌های سرامیکی جرم گیری معاینه سالانه شکاف و ناهنجاری‌های جمجمه صورت شکاف لب و شکاف کام ناهنجاری‌های زیبایی سر و گردن دندانپزشکی زیبایی مشکلات تغذیه جمجمه و صورت کرانیوسینوستوزیس تاج‌ها آموزش بهداشت دهان و دندان ایمپلنت‌های دندانی عفونت دندان ناهنجاری‌های دندانی صورت دندان مصنوعی دیسپلازی اکتودرمی کانال ریشه دندان کشیدن دندان دندانپزشکی ترمیمی ترومای صورت، بازسازی سرطان و فلج پر کردن دندانپزشکی عمومی بیماری لثه پروتز ایمپلنت اینویزیلاین درد و اختلالات فک مال اکلوژن‌ها بریس های فلزی میکروتیا بازسازی اعصاب عفونت‌های ادنتوژنیک ارتودنسی شرایط پاتولوژیک و/یا آسیب کمپلکس فک پایین بیمارانی که شرایط زمینه‌ای دارند. دندانپزشکی أطفال دندانپزشکی عمومی عصب کشی آپنه خواب اختلالات تنفسی مرتبط با خواب خرناس لبخند هالیوودی مدیریت جراحی راه هوایی پیچیده ناهنجاری‌های جمجمه مشکلات مفصل گیجگاهی فکی (TMJ). ناهنجاری‌های عروقی نارسایی ولوفارنکس

 

بهترین کلینیک دندانپزشکی در فرجام

فقط در بهترین کلینیک دندانپزشکی در فرجام می‌توانید طیف کاملی از مراقبت‌های بهداشتی دهان، از تمیز کردن و اشعه ایکس گرفته تا درمان تخصصی برای شرایط پیچیده، همه را زیر یک سقف دریافت کنید. بهترین کلینیک دندانپزشکی در فرجام متعهد به ارائه مراقبت‌های دندانی ضروری برای همه است.

بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهرانپارس از سه جهت منحصر به فرد است .

اول، بیماران ما می‌توانند از بین سه سطح خدمات متناسب با نیازهای فردی خود انتخاب کنند.

 

دوم، ما خدماتی را نه تنها برای مراقبت‌های استاندارد دندانپزشکی، بلکه برای درمان‌های تخصصی ارائه می‌دهیم.

سوم، ما مراقبت‌های جدید در سطح استاندارد بین‌المللی ارائه می‌دهیم.

 

اگر به دنبال بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهرانپارس هستید، به جای درستی آمده‌اید. دکتر قایمی و تیمش در بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهرانپارس از طریق توجه و آموزش به بیمار، تلاش می‌کنند تا مراقبت‌های دندانی با کیفیت را به هر بیمار ارائه دهند. امیدواریم از محیط گرم و صمیمی ما قدردانی کنید تا بتوانید با کمک ما به شما در رسیدن به لبخندی که می‌خواهید، احساس راحتی کنید.

 

بهترین دندانپزشکی در تهرانپارس

دکتر قایمی معتقد است که ویزیت باید تا حد امکان لذت بخش و بدون استرس باشد. به همین دلیل است که بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهرانپارس برای حفظ راحتی شما طراحی شده است. چه نیاز به برنامه ریزی یک معاینه عمومی داشته باشید یا به کار دندانپزشکی گسترده‌تری نیاز داشته باشید. ما هر گونه نگرانی و سؤالی را که ممکن است قبل از درمان داشته باشید بررسی خواهیم کرد. بعلاوه، ما تلاش دوستانه‌ای برای کودکان می‌کنیم و به تنظیم عاداتی مثبت برای مراقبت از سلامت دهان از سنین پایین کمک می‌کنیم.

چرا بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهرانپارس

در اینجا چند دلیل برای در نظر گرفتن ما وجود دارد، مانند:

 

برنامه ریزی آسان برای قرار ملاقات ساعات مناسب موقعیت مکانی مناسب دندانپزشکی خانواده در بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهرانپارس

ما بهترین و مدرن‌ترین انواع خدمات دندانپزشکی را برای تمام اعضای خانواده‌تان ارائه می‌دهیم.

دندانپزشکی زیبایی در بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهرانپارس

سال‌ها پیش، پیشرفت‌های زیبایی در دندانپزشکی اغلب به معنای جلسات متعدد و روش‌های تهاجمی بود. اما امروزه، به لطف پیشرفت‌های دندان‌پزشکی زیبایی، متخصصان دندان‌پزشکی می‌توانند به بیماران کمک کنند تا نتایج فوق‌العاده‌ای را به مراتب سریع‌تر و راحت‌تر به دست آورند. در بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهرانپارس، ما خرسندیم که به بیماران ارجمند منطقه فرجام راه حل‌های زیبایی متناسب با نیازهای لبخند آنها ارائه دهیم، از جمله: پر کردن سفید، سفید کردن دندان، تاج و بریج، روکش و غیره. شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که دکتر قایمی متعهد به برتری در دندانپزشکی زیبایی است و از طریق آموزش مداوم و فناوری‌های به روز، مدرن، همیشه با آخرین پیشرفت‌ها به روز می‌شود.

 

امکانات بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهرانپارس

در حالی که هیچ دندانپزشکی نمی‌تواند تمام ناراحتی‌های مربوط به درمان دندان را به طور کامل برطرف کند. ما متعهد هستیم که هر ملاقات دندانپزشکی را تا حد امکان دلپذیر کنیم.

 

فن آوری

ما به سرمایه گذاری در تجهیزات مدرن و با کیفیت بالا برای دستیابی به تشخیص صحیح و نتایج درمانی موفق برای بیماران اعتقاد داریم. همچنین سوابق دندانپزشکی و تصویربرداری ما الکترونیکی است. بنابراین مراقبت از شما مستمر است.

بهداشت و کنترل عفونت

همه ابزار و تجهیزات ما با سخت‌ترین استانداردها ضد عفونی و استریل می‌شوند. همچنین در صورت امکان از وسایل یکبار مصرف استفاده می‌شود. امنیت شما برای ما بسیار مهم است.

راحتی و آسایش

ما به کلینیک مدرن و زیبا و مجهز خود افتخار می‌کنیم. راحتی و آسایش بیماران هدف تمام کادر دندانپزشکی در بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهرانپارس است. ما مفتخریم همیشه انواع خدمات دندانپزشکی را با بالاترین استانداردها و بهترین قیمت برای ما عزیزان فراهم می‌کنیم.

 

     کلینیک تخصصی دندانپزشکی دکتر قائمی در تهرانپارس

دندانپزشکی زیبایی در واقع به زیبایی و ظاهر دندان های شما مربوط می شود. که شما می توانید جدا از سلامت دندان های خود لبخندی زیبا را به چهره خود هدیه دهید که این عامل نیز یکی از هنرهایی موجود در علم دندانپزشکی می باشد. و دندانپزشکان کلینیک تخصصی دندانپزشکی دکتر قائمی سعی بر این دارند که علاوه بر سلامت دندان ها لبخندی زیبا به افراد هدیه کنند.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: کلینیک دندانپزشکی دندانپزشکی زیبایی ارائه می دهیم دهان و دندان داشته باشید سلامت دهان دندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۲۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت برگزار می‌شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، زهرا سیدمعلمی گفت: سلامت دهان ودندان به نوعی سرمنشاء سلامتی جسم، روح و روان است و حتی در سلامت اجتماعی نیز نقش آفرین بوده و می‌تواند در روابط اجتماعی افراد را تقویت یا در آن اختلال ایجاد کند.

وی افزود: امسال تمرکز ما این است که از تمام حوزه‌ها و رده‌های بهداشتی و درمانی برای بهبود سلامت دهان و دندان مردم استفاده کنیم. از بهورز در روستا‌ها تا مراقبان سلامت در شهرها، پزشکان و کارشناسان بهداشتی در تمام مراکز متعلق به حوزه سلامت می‌توانند به ما در این عرصه کمک کنند.

مدیرکل دفتر سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت با بیان این که عواملی که می‌توانند در ناحیه دهان و دندان بیماری ایجاد کنند می‌توانند در بقیه قسمت‌های بدن نیز ایجاد بیماری کنند، اظهار کرد: به عنوان مثال بین بیماری‌های شدید لثه و دیابت ارتباط وجود دارد. این دو بیماری بر یکدیگر اثرگذار هستند. همچنین بین بیماری‌های قلبی و عروقی و بیماری‌های دهان و دندان و لثه ارتباط وجود دارد.

سیدمعلمی یادآور شد: مادر باردار نیز می‌تواند برای جنین و نوزادش از طریق بیماری‌های دهان و دندان مشکلاتی ایجاد کند؛ بنابراین سلامت دهان و دندان به سلامت سایر قسمت‌های بدن کمک شایانی می‌کند.

وی افزود: بنابراین نقش مشترک تمام افراد درگیر بهداشت و درمان در سلامت دهان و دندان مشهود است و این مساله تنها وظیفه بهداشت کاران دهان و دندان و دندانپزشکان نیست.

مدیرکل دفتر سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت ادامه داد: یکی از اهداف مشخص ما در سال جاری این است که از دیدگاه عامل خطر مشترک، یعنی توجه به عواملی که هم بیماری‌های دهان را ایجاد می‌کنند و هم بیماری‌های دیگر را، به مساله بهداشت دهان و دندان بپردازیم.

وی خاطرنشان کرد: البته در این راستا نقش ویژه متوجه بهداشت کاران و مراقبان سلامت دهان و دندان و دندانپزشکانی است که در بخش‌های دولتی و خصوصی کار می‌کنند.

مدیرکل دفتر سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت با اعلام این که ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت «پویش سلامت دهان و دندان» با هدف افزایش آگاهی عمومی در سلامت دهان و دندان در سطح کشور برگزار می‌شود، گفت: در این سه روز برنامه‌های مختلفی برای دانش آموزان، مدارس و جامعه برگزار خواهیم کرد که شناساندن عوامل سلامت و بیماری دهان و دندان از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این پویش خواهد بود.

سیدمعلمی در پایان دندانپزشکان بخش خصوصی و دولتی را به همکاری در این پویش برای آموزش و ارتقای سلامت دهان و دندان مردم دعوت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟
  • رئیس جامعه دندانپزشکی ایران : هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست ؛ درآمد مردم کم است
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دهان و دندان
  • «هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است»
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت برگزار می‌شود