Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@07:44:54 GMT

مدیر کل دفتر هنرهای تجسمی وزارت ارشاد مشخص شد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۲۴۹۲

مدیر کل دفتر هنرهای تجسمی وزارت ارشاد مشخص شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی عبدالرضا سهرابی را به عنوان مدیرکل دفتر امور هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی عبدالرضا سهرابی را به عنوان مدیرکل دفتر امور هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به عبدالرضا سهرابی آمده است:

«جناب آقای عبدالرضا سهرابی

نظر به شایستگی و تجربیات ارزنده جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم امور هنری، به موجب این حکم به سمت مدیر کل دفتر هنرهای تجسمی منصوب می‌شوید.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و تلاش مجدانه برای شکوفایی هرچه بیشتر هنرهای تجسمی و رونق اقتصاد این هنر اصیل، محبوب و مردمی با استفاده از آرای صاحبنظران، پیشکسوتان و هنرمندان ارجمند و بهره‌گیری سازنده در راستای دیپلماسی فرهنگی در عرصه بین الملل، گام‌های مفید و مؤثری بردارید.

مزید توفیق جنابعالی را در خدمت هر چه بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف والای دولت مردمی ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری داهیانه حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) از خداوند منان خواستارم.»

از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی عبدالرضا سهرابی می‌توان به مدیرکل دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور، مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه سازمان سینمایی سمعی و بصری کشور، عضو شورای سیاستگذاری نمایشگاه تجسمی تهران ( art expo )، عضو شورای سیاستگذاری نمایشگاه تجسمی بنیاد فرهنگی و هنری رودکی (art expo)، دبیر نخستین جشنواره مد و لباس فجر، دبیرکارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، عضو هیأت مدیره و خزانه دار بنیاد سینمایی فارابی، مدیرعامل مجموعه فرهنگی و هنری برج آزادی، معاون برنامه ریزی و توسعه بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری رودکی، معاون توسعه، برنامه ریزی و سرمایه انسانی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مشاور اجرایی معاون حقوقی و امور مجلس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد.

پیش از این هادی مظفری عهده دار این مسئولیت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

کد خبر 571571

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انتصابات در شهرداری انتصابات بودجه وزارتخانه ها هنر های تجسمی ایران هنر نقاشی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فرهنگ و ارشاد اسلامی هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۲۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حسین طاهری بعد از ظهر چهارشنبه طی نشستی با جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان عرصه رسانه شهرستان فومن اظهار کرد: تأثیر مؤلفه‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در تمام زوایای جامعه مشهود است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه نگاه مطالبه گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول آفرین است، گفت: نقش اصحاب فرهنگ و هنر در پیشبرد برنامه‌های فرهنگی و هنری جامعه بی بدیل است.

وی با بیان اینکه به تصویر کشیدن هنر، صحبت از یک واقعیت و حقانیت است، افزود: هنر در تمام عرصه‌ها راهگشا و اثرگذار بوده و به دلیل ریشه گرفتن از حقانیت، قابل پذیرش و حائز اهمیت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تاکید بر تولیدات هنری در اجرای قرارگاه «شهید آوینی» در استان ادامه داد: این طرح با ردیف بودجه مشخص که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۲۰ فروردین همزمان با سالروز شهادت شهید آوینی آغاز شده و تا ۲۰ خردادماه سال جاری مرحله نخست آن اجرایی می‌شود.

طاهری با اشاره به اینکه ۵۰ میلیارد ریال برای تقویت پروژه‌ها و برنامه‌های فرهنگی استان گیلان تعیین شده است، تصریح کرد: باید ارزش و جایگاه والای هنر را در رشته‌های مختلف درک کرده و برای توسعه و اعتلای نام فرهنگ و هنر استان گام‌های جدی برداریم.

وی با تشریح فعالیت‌های کانون‌های مساجد به طرح «هزار مشعل» اشاره کرد و افزود: «هزار مشعل» به واسطه فعالیت قریب به ۱۰۰۰ کانون در استان گیلان طراحی شده و در قالب این طرح هر کانون به مانند یک مشعل در فعالیت‌های فرهنگی محسوب شده است.

کد خبر 6088049

دیگر خبرها

  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان