Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی با گرامیداشت فرارسیدن روز جهانی قدس افزود: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، ابتکاری هوشمندانه از سوی حضرت امام خمینی(ره) بود که روز به روز ابعاد جهانی بیشتری به خود گرفته است.
وی ادامه داد: دفاع از حقوق مردم شریف و مظلوم فلسطین، شاخص بسیار مناسب و دقیقی برای شناخت جبهه حق است و خوشبختانه ملت ایران با دفاع پیوسته از این آرمان و هدف مقدس جهان اسلام مبنی بر دفاع از حق قانونی یک ملت در سرزمین آبا و اجدادی خود، همیشه در جبهه حق بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار هرمزگان اظهارداشت: روز جهانی قدس در جمعه پیش روی، از آن روزهای بزرگ است که امسال با توجه به اتفاق های کرانه باختری و شعله‌ور شدن مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین در برابر ظلم اشغالگران، جایگاه ویژه‌ای دارد.
دوستی تصریح کرد: در اراضی اشغالی ۱۹۴۸، کرانه باختری و نوار غزه شاهد هستیم که مقاومت هایی شکل گرفته و دچار خیزش مردمی شده‌اند و با وجود اینکه برخی کشورهای مرتجع برخلاف خواست ملت های خود روند سازش با رژیم جنایتکار صهیونیستی و عبور از حقوق مسلمین را پی گرفته‌اند، اما خوشبختانه ملت فلسطین و مالکان اصلی این سرزمین اسلامی روز به روز به حقوق خود بیشتر واقف می‌شوند و بسیار بر آن پافشاری می‌کنند.
وی یادآورشد: این اقدام‌ها و مقاومت های اخیر آن‌ها در طول چند دهه اخیر بی نظیر بوده است و این نوید را می‌دهد که با همت مردم فلسطین و دیگر ملت های آزاده جهان، بتوانیم در راه آزادی فلسطین، این پاره تن جهان اسلام گام برداریم.
دوستی گفت: از مردم استان هرمزگان که همیشه در جبهه دفاع از حق و همواره در دفاع از مظلوم پیشقدم بوده‌اند، دعوت می‌کنم با حضور گسترده و دشمن شکن در راهپیمایی روز جهانی قدس در روز جمعه نهم اردیبهشت ماه، بار دیگر با زدن مهر تاییدی بر این راه، از آرمان ملت مظلوم فلسطین و آزادی و رهایی قدس شریف دفاع کنند.

برچسب‌ها استانداری هرمزگان هرمزگان روز جهانی قدس فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری هرمزگان هرمزگان روز جهانی قدس استانداری هرمزگان هرمزگان روز جهانی قدس فلسطین روز جهانی قدس دفاع از حق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۲۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی اشجری ظهر سه شنبه در دومین نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان گیلان با حضور آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به نامگذاری یازدهم ماه ذیقعده، سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) به عنوان «دهه کرامت» اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های متعدد مردمی به منظور بزرگداشت باشکوه دهه کرامت در بازه زمانی ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت سال جاری در سراسر استان گیلان انجام شده است.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تولیت تشکیل ستاد بزرگداشت دهه کرامت را بر عهده دارد، اظهار کرد: این نهاد با همکاری ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان به عنوان دبیر اجرایی و همچنین سایر اعضای ستاد از ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی استان به منظور بزرگداشت پرشور دهه کرامت بهره خواهد گرفت.

حجت الاسلام اشجری بر اهمیت ایجاد شور و نشاط و امید در جامعه تاکید کرد و افزود: دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی با محوریت اهل بیت (ع) است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به ضرورت تبیین زندگی و سیره اهل بیت (ع) اشاره کرد و گفت: مناسبت‌های دهه کرامت فرصت مغتنمی برای انتقال مفاهیم اسلامی به جوانان و نوجوانان و ایجاد پیوند ناگسستنی دل‌های نسل جوان با اهل بیت (ع) است.

وی با اشاره به ضرورت تبیین هنرمندانه آموزه‌های دینی و اسلامی، تصریح کرد: شایسته است در اعیاد دینی و جشن‌ها نیز همچون ایام سوگواری حضور موثر و اقدامات گسترده‌ای داشته باشیم تا فضای شادی و نشاط در جامعه برجسته گردد.

حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) به عنوان «روز دختر» نامگذاری شده است، گفت: این روز فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌ها و برنامه‌ها با محوریت بانوان و دختران و همچنین تقدیر و تجلیل از دختران نخبه و نمونه در عرصه‌های مختلف و دختران معزز شهدای والا مقام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه مساجد و بقاع متبرکه از بهترین مکان‌ها برای برگزاری جشن‌های مردمی دهه کرامت است، اظهار کرد: از ظرفیت حداکثری کانون‌های فرهنگی مساجد، پایگاه‌های مقاومت، حلقات صالحین و… برای بزرگداشت دهه کرامت بهره‌برداری می‌شود.

وی با اشاره به حضور خادمین رضوی در سراسر استان گیلان به مناسبت ولادت امام رضا (ع)، تصریح کرد: برگزاری جشن‌های متعدد در همه شهرها و روستاها، راه‌اندازی کاروان‌های شادی و پخش صلوات خاصه امام رضا (ع) از بلندگوهای مساجد، ادارات و پارک‌ها، قرائت زیارت امین الله در مساجد، توزیع بسته‌های معیشتی، مسابقات فرهنگی و هنری و نیز آذین‌بندی و چراغانی میادین، بلوارها و معابر عمومی برخی از برنامه‌های ستاد بزرگداشت دهه کرامت است.

حجت الاسلام اشجری با اشاره به اهمیت بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها، صدا و سیما و فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، بیان کرد: برنامه‌های ویژه‌ای پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه ۲۱ و ۲۸ اردیبهشت با دعوت از سخنرانان و ستایشگران به منظور بزرگداشت دهه کرامت در سراسر استان گیلان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6093264

دیگر خبرها

  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین نشانه آزادی خواهی آنان است
  • رهایی: دانشگاهیان آزادی‌خواه در سراسر دنیا به پا خاسته‌اند
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است