Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار هرمزگان با دعوت از مردم شریف استان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین و آرمان آزادی و رهایی قدس شریف، شاخص و معیار بسیار مناسبی برای شناخت جبهه حق است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مهندس مهدی دوستی با گرامیداشت فرارسیدن روز جهانی قدس، عنوان کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، ابتکاری هوشمندانه از سوی حضرت امام خمینی(ره) بود که روز به روز ابعاد جهانی بیشتری به خود گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: دفاع از حقوق مردم شریف و مظلوم فلسطین، شاخص بسیار مناسب و دقیقی برای شناخت جبهه حق است و خوشبختانه ملت ایران با دفاع پیوسته از این آرمان و هدف مقدس جهان اسلام مبنی بر دفاع از حق قانونی یک ملت در سرزمین آبا و اجدادی خود، همیشه در جبهه حق بوده‌اند.

 

استاندار هرمزگان افزود: روز جهانی قدس در جمعه پیش رو، از آن روزهای بزرگ است که امسال با توجه به اتفاقات کرانه باختری و شعله‌ور شدن مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین در برابر ظلم اشغالگران، جایگاه ویژه‌ای دارد.

 

دوستی تصریح کرد: در اراضی اشغالی 1948 ، کرانه باختری و نوار غزه شاهد هستیم که مقاومت هایی شکل گرفته و دچار خیزش مردمی شده‌اند و با وجود اینکه برخی کشورهای مرتجع برخلاف خواست ملت های خود روند سازش با رژیم جنایتکار صهیونیستی و عبور از حقوق مسلمین را پی گرفته‌اند، اما خوشبختانه ملت فلسطین و مالکان اصلی این سرزمین اسلامی روز به روز به حقوق خود بیشتر واقف می‌شوند و بسیار بر آن پافشاری می‌کنند و این اقدامات و مقاومت های اخیر آنها در طول چند دهه اخیر بی نظیر بوده است و این نوید را می‌دهد که ان‌شاءالله با همت مردم فلسطین و دیگر ملت های آزاده جهان، بتوانیم در راه آزادی فلسطین، این پاره تن جهان اسلام گام برداریم.

 

وی گفت: از مردم شریف استان هرمزگان که همیشه در جبهه دفاع از حق و همواره در دفاع از مظلوم پیشقدم بوده‌اند، دعوت می‌کنم ان‌شاءالله با حضور گسترده و دشمن شکن در راهپیمایی روز جهانی قدس در روز جمعه نهم اردیبهشت ماه، بار دیگر با زدن مهر تأییدی بر این راه، از آرمان ملت مظلوم فلسطین و آزادی و رهایی قدس شریف دفاع کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مهدی دوستی مهدی دوستی استاندار هرمزگان روز جهانی قدس مظلوم فلسطین دفاع از حق جبهه حق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۲۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان و اساتیدِ ایرانی، حمایت از مردم فلسطین را رسالت اصلی خود بدانند

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم مظلوم غزه و فلسطین بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا در بیانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی آمده است: «با ادامه‌ نسل‌کشی، کشتار و جنگ در غزه، دانشگاه‌های سراسر جهان بویژه ایالات متحده آمریکا شاهد بزرگ‌ترین موج تجمعات اعتراضی به نشانه‌ همبستگی با مردم فلسطین و خواهان قطع مراودات علمی با نهادها و شرکت‌های وابسته به آن و توقف ارسال تسلیحات کشتار جمعی به سازه‌ فاشیستی هستند.

امروز در مهد به اصطلاح «آزادی بیان» و «آزادی آکادمیک»(آزادی موسسات دانشگاهی، پژوهشی و اعضای جامعه علمی، استادان، پژوهشگران و دانشجویان)، در حمایت از درنده‌خوترین نیروی تاریخ بشر یعنی دولت فاشیست و آپارتاید رژیم صهیونیستی، آمریکای جنایتکار که خود را متصدی بلامنازع فضیلت‌ها و ارزش‌های انسانی می‌داند در کسری از ثانیه ارزش‌های جهانشمول آزادی را تحقیر و روی راستینِ خود را نشان داده و در یک اقدام بی‌سابقه با اشغال و لگدمال کردن حریم مستقل دانشگاه آن را تبدیل به پادگان کرده‌ و با گسیلِ پلیس ضد شورش، گارد ملی ارتش آمریکا، استقرار نیروهای امنیتی و تک‌تیرانداز، نصب دوربین‌های امنیتی نسبت به محاصره دانشگاه و دستگیری، بازداشت و ضرب و شتم صدها استاد و دانشجو اقدام و با پرونده‌سازی، مقدمات تعلیق و اخراج آن‌ها را در راستای سرکوب و خفه کردن صدای حامیان فلسطین و معترضین به ماشین نسل‌کشی فراهم کرده است و سازمان بدنام موساد با استفاده از تکنولوژی شناسایی صورت، دانشجویان را تهدید به از دست دادن موقعیت‌های شغلی و استخدامی می‌کند.

امروز در دوره پسافروپاشی و افول هژمونی نظام سلطه، که تحولات جهانی با سرعت سرسام‌آور حول مسئله فلسطین و غزه قهرمان به پیش می‌رود و خیزش نوین ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های جهان به راه افتاده و نیروهای ساحت میدانی جبهه خود را مشخص  و حول این مساله دست به صف‌آرایی زده‌اند دانشجویان و اساتیدِ تمامی دانشگاه‌های ایران اسلامی، حمایت از مردم فلسطین را رسالت و ماموریت اصلی خود قرار داده و پیش‌آهنگ تحولات منطقه‌ای و جهانی باشند و با نمایندگی مطالبات مردمی نگذارند نیروهای منحط، اوباش و شیفتگان دموکراسی صوری و گزینشی آمریکایی بر حوزه عمومی مسلط گردند. »

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی
  • نامه رئیس دانشگاه فردوسی به روسای دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از تجمعات ضداسرائیلی دانشجویان
  • دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها پیش‌آهنگ تحولات جهانی باشند
  • دانشجویان و اساتیدِ ایرانی، حمایت از مردم فلسطین را رسالت اصلی خود بدانند
  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی موجود، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند