Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، اعضای دولت نجات ملی یمن در نشست امروز خود بر لزوم ابراز همبستگی با فلسطینیان در جریان روز جهانی قدس تأکید کردند. دولت نجات ملی یمن همچنین عنوان کرد: روز جهانی قدس از روزهای مهم و متمایز در جهان اسلام محسوب می‌شود.

بر اساس این گزارش، دولت نجات ملی یمن در ادامه تأکید کرد: روز جهانی قدس، روزی است که از طریق آن، امت اسلامی همبستگی کامل خود با مسأله قدس شریف را ابراز می‌کند؛ قدسی که امروز در معرض اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر هم انجمن علمای یمن در بیانیه‌ای اعلام کرده بود: ما بر موضع اصولی خود مبنی بر حمایت از مسأله فلسطین و آرمان مردم فلسطین تأکید می‌کنیم. از دیدگاه ما، حقوق ملت فلسطین قابل عقب نشینی نیست.

این انجمن در ادامه عنوان کرد: ما بر لزوم استفاده از روز جهانی قدس به منظور زنده نگاه داشتن مسأله فلسطین تأکید داریم. ما از علما و نخبگان فرهنگی و دانشگاهی می‌خواهیم که به مسئولیت خود در قبال مسجدالاقصی و یهودی سازی قدس عمل کنند.

کد خبر 5477767 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن فلسطین دولت نجات ملی یمن اوکراین روسیه رژیم صهیونیستی فلسطین عراق جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین ایالات متحده امریکا مسکو آخرین اخبار اوکراین ولادیمیر پوتین ولودیمیر زلنسکی ترکیه واشنگتن روز جهانی قدس نجات ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۲۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، این دانشگاهیان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و اعلام انزجار از رفتارهای وحشیانه ی برخی از کشورهای اروپایی و آمریکایی با دانشجویان و اساتید آزادی خواه حامی فلسطین  شعارهایی همچون مرگ  بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سردادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین
  • اروپا در حال سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز در حمایت از فلسطین است
  • تجمع همبستگی با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین در تهران
  • محمود عباس: در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • تداوم همبستگی جهانی در حمایت از مردم غزه
  • در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • با حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش در لندن
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم فلسطین
  • آغاز هفته نجوم با شعار «نجوم ایران، همبستگی و تعامل»