Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه کاریکاتور، دومین نمایشگاه مجازی کارتون و کاریکاتور «رهایی» به مناسبت روز جهانی قدس ۱۴۰۱، با هدف حمایت از قدس شریف و مقاومت فلسطین مظلوم و محکومیت جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی، در قالب فتوکلیپ منتشر می‌شود.

این نمایشگاه مجموعه‌ای از آثار کارتون و کاریکاتور هنرمندان ایران و جهان است که در رابطه با اهداف مذکور، توسط خانه کاریکاتور گردآوری و در فضای مجازی انتشار می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه مجازی «رهایی» از طریق صفحه اینستاگرام خانه کاریکاتور به نشانی @Iranian_cartoon_house قابل بازدید خواهد بود.

خانه کاریکاتور در خیابان دکتر شریعتی، تقاطع اتوبان شهید همت، خیابان شهید داود گل نبی غربی، بعد از میدان احمدی روشن (کتابی)، پلاک ۴۴ واقع است.

کد خبر 5477738

منبع: مهر

کلیدواژه: روز جهانی قدس مقاومت فلسطین هنرهای تجسمی تئاتر ایران کارگردان تئاتر تماشاخانه شهرزاد موسیقی ایرانی فیلم کوتاه حوزه هنری رادیو نمایش روز قدس سریال ایرانی رضا رویگری فیلم سینمایی کنسرت موسیقی راهپیمایی روز قدس خانه کاریکاتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۲۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز

در این نمایشگاه همچنین شرکت‌هایی در قالب نمایندگی از کشور‌های چین، کره، تایوان و آلمان در زمینه انواع ابزارآلات ساختمانی، دستی و برقی، دستگاه‌های جوش و برش، چسب‌های صنعتی و ساختمانی و چوب، تیغ‌های برش حضور دارند.

 
این نمایشگاه از ۱۲الی ۱۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ برای بازدید علاقمندان دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • آسفالت در منشعبات خیابان شهید علوی در حال پخش است
  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • بیست و دومین دوره سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری برگزار می شود
  • دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود
  • دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان آغاز به‌کار کرد
  • آزادی سرکارگر یزدی با کمک اهالی دوشنبه‌های رهایی
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود