Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که این کشور تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی را به سوریه محکوم و آن را غیر قابل قبول می‌داند.

خبرگزاری میزان - وزارت خارجه روسیه تجاوز صبح روز چهارشنبه رژیم صهیونیستی به حومه «دمشق»، پایتخت سوریه را به شدت محکوم کرد.

به گزارش «روسیا الیوم»، «ماریا زاخارووا»، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه طی بیانیه‌ای گفت «بر اساس گزارش‌های دریافتی، نیروی هوایی اسرائیل در شب ۲۷ آوریل حمله موشکی به اهداف و مناطق پرجمعیت در دمشق انجام داد؛ ما تاکید می‌کنیم که ادامه بمباران اراضی سوریه توسط اسرائیل نقض استاندارد‌های اساسی حقوق بین الملل و قاطعانه غیرقابل قبول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

«زاخارووا» تاکید کرد «ما به شدت چنین رفتار غیر مسئولانه‌ای را محکوم می‌کنیم.»

بیشتر بخوانید: مقابله پدافند هوایی سوریه با تجاوز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی انزوای رژیم صهیونیستی با وجود تشدید حملات به قدس و مسجدالاقصی

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در ادامه بیانیه خود یادآور شد «ما از طرف اسرائیلی می‌خواهیم که این حملات (وحشیانه) را متوقف کند».

آسمان دمشق صبح روز چهارشنبه، هفت اردیبهشت، شاهد تجاوز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بود و پدافند هوایی سوریه به این تجاوز هوایی پاسخ داد.

برخی منابع مدعی شدند در نتیجه شلیک موشک از سوی رژیم صهیونیستی و مقابله پدافند هوایی سوریه با آن در مجموع ۱۲ انفجار رخ داده است.

براساس بیانیه وزارت دفاع سوریه، چهار سرباز سوری بر اثر حمله هوایی رژیم صهیونیستی جان باختند و سه سرباز مجروح شدند.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: روسیه رژیم صهیونیستی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: روسیه روسیه رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی خارجه روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۲۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان

به گزارش خبرآنلاین ناصر کنعانی با بازنشر ویدئویی از خشونت پلیس آمریکا بر علیه دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی، در این نوشته خود آورده است: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی#فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله میان شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899868

دیگر خبرها

  • تفرقه در وزارت خارجه آمریکا/ اختلاف بر سر حمایت تسلیحاتی از اسرائیل است
  • بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه ادامه دارد
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت
  • ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • واکنش ترکیه به حمله وزیرخارجه اسرائیل به اردوغان
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند
  • توانمندی ایران و ضعف اسرائیل در آفند و پدافند/ گرایش به غرب در خاورمیانه ضعیف می‌شود