Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@18:56:34 GMT

نخستین دوره مسابقات کشوری "تارگت شوتینگ" برگزار شد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۲۹۷۸

نخستین دوره مسابقات کشوری 'تارگت شوتینگ' برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس، نخستین دوره مسابقات کشوری تارگت شوتینگ با حضور ٢٨ ورزشکار در تهران و در محل استخر جماران برگزار شد.
 
مسئولیت داوری و ایمنی این رقابت ها به ترتیب بر عهده امین جدیدی و محمد خلیل نژاد بود ضمن اینکه اسحاق خواجه زاده و افشین رزم جو مربیان حاضر در این دوره رقابت ها بودند.
 
در پایان این مسابقات رضا زندی و خلیل منصوری زاده به طور مشترک به عنوان نخست دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برنامه پیش بینی شده از سوی کمیته غواصی آزاد، قرار است دومین دوره مسابقات تارگت شوتینگ اواخر تابستان برگزار شود.

امین جدیدی سرپرست کمیته غواصی آزاد در این زمینه گفت: تارگت شوتینگ یکی از رشته های فدراسیون جهانی است، تاکنون چند دوره رقابت های جهانی این رشته برگزار شده اما از ایران نماینده ای در آنها شرکت نداشته است. به همین دلیل قصد داریم با هدف استعدادیابی چند دوره مسابقات داخلی را برگزار کنیم تا  با شناسایی نفرات برتر، حضور در مسابقات جهانی را در برنامه قرار دهیم.

انتهای پیام/
 

منبع: فارس

کلیدواژه: غواصی نجات غریق دوره مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۲۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از آغاز چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی با رقابت ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی‌آرند، عصر امروز_ دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در آیین افتتاحیه چهل و دومین مسابقات قرآنی در چرام اظهار کرد: در مرحله مدرسه و شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز استان کهگیلویه و بویراحمد ۹۰ هزار نفر شرکت کردند و برترین‎‌های این دوره به مرحله استانی راه یافتند.

وی افزود: مرحله استانی این دوره از مسابقات با حضور ۱۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان به میزبانی شهرستان چرام در دو بخش آوایی و پژوهشی به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ترویج فرهنگ قرآنی را از اهداف برگزاری مسابقات قرآنی عنوان کرد و گفت: این مسابقات موجب بسط فعالیت‌های قرآنی و زدودن پیرایه‌ها از جامعه اسلامی به برکت قرآن می‌شود.

وی از امام جمعه و اعضای شورای اداری شهرستان چرام و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چرام که در برگزاری این دوره از مسابقات همکاری داشتند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 749159

دیگر خبرها

  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای