Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@01:23:06 GMT

نخست وزیر رژیم صهیونیستی نامه تهدید به مرگ دریافت کرد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۳۰۸۰

نخست وزیر رژیم صهیونیستی نامه تهدید به مرگ دریافت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک عربی، امروز پنجشنبه، نخست وزیر رژیم صهیونیستی کمتر از ۲۴ ساعت مانده به آغاز مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس و همزمان با یورش نیروهای نظامی ارتش این رژیم به مسجد الاقصی از دریافت نامه تهدید به مرگ خبر داد.

طبق گفته بنت، طی ۴۸ ساعت اخیر این دومین نامه تهدید به مرگی بوده است که او و خانواده اش از سوی افراد ناشناس دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین باره، کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داده است که برای دومین بار متوالی نخست وزیر نفتالی بنت، نامه تهدید آمیزی را درب خانه‌اش در شهر رعنانا دریافت کرده است.

طبق گزارش مذکور، در پاکت نامه، یک گلوله نیز وجود داشته است.

بر اساس این گزارش، شخص تحویل گیرنده ثبت شده بر روی نامه، پسر نفتالی بنت بوده است. همچنین در متن نامه نیز نوشته شده است: «در دسترس ما هستید.» جمله‌ای که احتمالاً به این موضوع اشاره دارد که نیروهای مقاومت در صورت عقب نشینی نکردن ارتش اسرائیل از مواضع خود و عدم توقف یورش و تجاوزات علیه فلسطینیان برای تلافی آماده خواهد بود.

گفتنی است که از دو روز پیش تا کنون دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی موسوم به شاباک پرونده‌ای را به منظور بررسی جوانب این تهدید گشوده است.

این در حالی است که روزنامه یدیعوت آحارونوت بدون نام بردن از نیروهای مقاومت فلسطین، مسبب این نامه تهدید آمیز را گروه‌های افراطی اسرائیلی (راستگرا) عنوان کرده بود.

کد خبر 5477781

منبع: مهر

کلیدواژه: نفتالی بنت تهدید امنیتی اسرائیل اوکراین روسیه رژیم صهیونیستی فلسطین عراق جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین ایالات متحده امریکا مسکو آخرین اخبار اوکراین ولادیمیر پوتین ولودیمیر زلنسکی واشنگتن ترکیه رژیم صهیونیستی نامه تهدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۳۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گزارش داد که خودروی حاییم بیتون وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی واژگون شده و پدر او در این حادثه به شدت آسیب دیده است.

روز جمعه نیز خودرو ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در شهر رمله واژگون شد و او برای مداوا به بیمارستان هداسا عین کارم در قدس انتقال داده شد.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی استخوان دنده بن گویر در این سانحه شکسته است و او باید یک شب دیگر در بیمارستان بستری بماند.

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه «نتانیاهو»
  • وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • خودرو یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند
  • مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسید؟ | حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم